بنام خدا

اولین جلسه انجمن اولیاء ومربیان آموزشگاه  درروز شنبه  28/7/1401 با حضور اولیاء دانش آموزان در سالن اجتماعات آموزشگاه برگزار شد.

اهم برنامه های اجرا شده در این جلسه به شرح ذیل می باشد:1 – تلاوت آیاتی چند از کلام ا… مجید

2 – خوش آمد گویی مدیر دبیرستان خانم ایزانلو 

3 – برگزاری انتخابات اعضاء انجمن

4 – تقدیر از اعضاء سال قبل انجمن و همچنین اولیاء فعا ل

در این جلسه خانم ایزانلو  مدیر آموزشگاه ضمن تبریک  به اولیاء محترم و آموزگاران گرامی و دانش آموزان عزیز از اولیاء دانش آموزان درخواست نمودند جهت حصول نتایج بهتر در امر آموزش و پرورش فرزندانشان ، ارتباط مستمر با مدرسه داشته باشند . و نسبت به اعمال و رفتار فرزندان خویش دقیق و حساس بوده و با توجه به اینکه اصولاً بچه ها در محیط آموزشی به دلایل مختلف از جمله ترس ، حیا و … از کارکنان مدرسه  رفتار متعادل تری را از خود نشان می دهند و رفتار  واقعی خود را  بدون هیچ ترس و واهمه ای ، در اوقاتی که در مدرسه حضور ندارد نشان می دهد  از ایشان (اولیاء دانش آموزان) درخواست نمودند درصورت بروز هر گونه مشکل از لحاظ درسی و تربیتی موضوع را سریعاً به آموزشگاه گزارش دهند. تا مشکلات درسی از طرف مدیر آموزشگاه ودبیران  محترم و مشکلات تربیتی و رفتاری از طرف مشاور آموزشگاه پیگیری و ان شاء ا… حل گردد.

و سخنران جلسه خانم مرادی استاد حوزه و دانشگاه در مورد اینکه چگونه با نوجوانان رفتارکنیم صحبت کردند.

در این جلسه همچنین اسامی اولیایی  که تمایل به عضویت در انجمن اولیاء و مربیان آموزشگاه داشتند روی تابلو نوشته شد و اعضای انجمن انتخاب شدند.