loader image

۵ اردیبهشت ۱۴۰۳ ۹:۱۱ بعد از ظهر

برگزاری رویداد ملی نوآوین با شرکت 350 دانش آموزان منتخب مدارس صدرا

دبیر تشکل دانش آموزی نوآوین از برگزاری رویداد ملی «نوآوین» با شرکت دانش آموزان منتخب مدارس صدرا خبر داد.

به گزارش روابط عمومی سازمان صدرا، سید علی اسماعیل زاده، دبیر تشکل دانش آموزی نوآوین گفت: رویداد ملی تشکل نوآوین ویژه نوجوانان مقطع دوم دبیرستان مدارس صدرا در شهرستان اردکان استان یزد با همت اداره کل استان یزد و شهرستان های تابع در آذرماه برگزار شد.

دبیر تشکل نوآوین بیان داشت: نخستین رویداد نوآوین که در هفته گذشته انجام پذیرفت،با حضور 350 نفر دانش آموزان منتخب از استانهای یزد، اصفهان، کهکیلویه و بویر احمد، چهارمحال و بختیاری، کرمان، فارس، خراسان جنوبی و هرمزگان به میزبانی مصلی شهر احمدآباد شهرستان اردکان برگزار شد. سید علی اسماعیل زاده با بیان اینکه اهداف چندگانه ای در برگزاری رویداد نوآوین از پیش تعیین شده بود، اضافه کرد: در این رویداد علاوه بر آموزش نوجوانان در راستای کنشگری و تاثیرگذاری، به بازدیدهایی از موزه و گنجینه شهدا، مراکز صنعتی و علمی می پردازد که در کنار تربیت نوجوان کنشگر، از روایت نوجوان ایرانی در تبیین دستاوردهای انقلاب اسلامی بهره ببریم.

 

وی خاطر نشان کرد: تأکید ما بر این است که در این رویداد از ظرفیتهای استانی و تشکل‌های مردم نهاد بهره مند شویم و با ارگان‌های مرتبط با حوزه نوجوانان همکاری لازم را انجام دهیم.

اخبار مرتبط؛

نظر خود را به اشتراک بگذارید

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد. قسمتهای مورد نیاز علامت گذاری شده اند *

لینک های مفید:

راه های ارتباطی:

نشانی:

تهران، خیابان ولیعصر (عج)، تقاطع ولیعصر زرتشت غربی، پلاک ۲، سازمان تبلیغات اسلامی، طبقه دوم

۱۴۱۵۸۶۳۹۷۵

demo-attachment-222-Group-29