loader image

۳۱ فروردین ۱۴۰۳ ۸:۲۳ قبل از ظهر

تربیت جهادگران جهاد تبیین اولویت ماست/ نوجوانان فعال رسانه‌ای به نوآوین بپیوندند

اولین رویداد سراسری نوآوین با هدف تربیت نخبگان نوجوان کشور، جهت کنشگری رسانه ای و پیشبرد جهاد تبیین و تبلیغ، برگزار شد.

علی عالی‌شوندی مسئول روابط عمومی سازمان مدارس صدرا و مدیر باشگاه رسانه‌ای نوآوین صبح امروز در جمع خبرنگاران در خصوص رویداد سراسری نوآوین اظهار کرد: اولین رویداد سراسری نوآوین با هدف تربیت نخبگان نوجوان کشور، جهت کنشگری رسانه ای و پیشبرد جهاد تبیین و تبلیغ، برگزار شد؛ این رویداد به یاد سردار جبهه فرهنگی استاد نادر طالب زاده از ۲۰ لغایت ۲۲ اردیبهشت ماه در اردوگاه الزهرا (س) برگزار شد.

وی با بیان اینکه، بین ۵۰۰ نفر متقاضی، تنها شرایط پذیرش ۲۰۰ نفر شرکت کننده را داشتیم که ویژگی بارزشان فعالیت در عرصه رسانه بوده است، افزود: در روز اول، با حضور چندی از مسؤلین کشوری، از جمله حجت‌الاسلام و المسلمین قمی، ریاست محترم سازمان تبلیغات اسلامی و همچنین جناب آقای دکتر محمدصادق باطنی مدیر محترم شبکه امید، این باشگاه افتتاح و فعالیت خود را به صورت رسمی آغاز کرد.

دبیر اولین رویداد سراسری نوآوین بیان کرد: در ادامه دانش آموزان با شرکت در کارگاه های مهارتی و اندیشه ای، آموزش های لازم را دیده و در روز دوم با بازدید از مناطق پیشرفت در تهران، آماده انجام عملیات می شوند؛ در پایان، با تولید محصولات رسانه‌ای از جمله کلیپ، پادکست، مجله، یادداشت و … وارد عرصه رقابت با یکدیگر شدند.

عالی‌شوندی ادامه داد: به جهت مهم بودن عرضه و انتشار در فضای رسانه‌ای، بعد از اتمام رویداد، نوجوانان به مدت یک هفته مهلت دارند تا محتوای تولید شده خود را عرضه کنند تا هیئت داوران، بتوانند تیم برنده را اعلام کنند.
وی با اشاره به اهداف راه اندازی این باشگاه رسانه‌ای، گفت: فراهم کردن زیر ساختی جهت رشد و تربیت جهادگران عرصه رسانه است که با استفاده از ظرفیت نهاد هایی مثل سازمان مدارس صدرا، سازمان تبلیغات اسلامی،شبکه امید، سازمان رسانه‌ای سپهر، حوزه هنری کودک و نوجوان، خبرگزاری فارس، خبرگزاری مهر و دیگر نهادهای انقلابی استفاده کرده تا نوجوانان بتوانند در مسیر گام دوم و عرصه جهاد تبیین، قدم بردارند.

مدیر باشگاه رسانه‌ای نوآوین در ادامه به ظرفیت پذیرش و تربیت دانش آموز در این باشگاه اشاره کرد و گفت: در فاز اول این باشگاه مدارس مقطع متوسطه دوره دوم، در پایه های دهم و یازدهم میتوانند عضو این باشگاه شوند و هیچ محدودیتی از جهت تعداد شرکت کننده در باشگاه را نداریم.

عالی‌شوندی افزود: نکته قابل تأمل این باشگاه بر این است که صرفا برای مدارس صدرا نیست، بلکه درحال برنامه ریزی هستیم تا نوجوانان دیگر مدارس به صورت آزاد در دومین رویداد که بناست در تابستان برگزار شود، حضور داشته باشند.

وی در خصوص برنامه های تابستان این باشگاه، گفت: در ابتدای تابستان، اولین رویداد تربیت مربی رسانه‌ای رو در پیش داریم و در ادامه دومین رویداد سراسری نوآوین برای نوجوانان سراسر کشور.
مدیر باشگاه رسانه‌ای نوآوین در پایان خاطر نشان کرد: به لطف خدا و با همت نخبگان رسانه‌ای نوجوان، خروجی دوره‌های باشگاه رسانه‌ای نوآوین، لشکر جهادگران جهاد تبیین خواهد بود.

 

اخبار مرتبط؛

نظر خود را به اشتراک بگذارید

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد. قسمتهای مورد نیاز علامت گذاری شده اند *

لینک های مفید:

راه های ارتباطی:

نشانی:

تهران، خیابان ولیعصر (عج)، تقاطع ولیعصر زرتشت غربی، پلاک ۲، سازمان تبلیغات اسلامی، طبقه دوم

۱۴۱۵۸۶۳۹۷۵

demo-attachment-222-Group-29