loader image

۶ اردیبهشت ۱۴۰۳ ۱۱:۱۸ بعد از ظهر

گفتمان دینی “حجاب و عفاف” در مدرسه صدرای اردبیل

مدیر هماهنگی و نظارت بر مدارس صدرای استان اردبیل از برگزاری گفتمان دینی «حجاب و عفاف» در مدرسه صدرای اردبیل خبر داد.

به گزارش روابط عمومی اداره کل تبلیغات اسلامی اردبیل، علی دژبانی در سخنانی با گرامی داشت ایام الله دهه مبارک فجر و آغاز جشن چهل و سومین سالگرد پیروزی اتقلاب اسلامی، از اجرای گفتمان های دینی در مدارس صدرا خبر داد.

وی گفت: در گفتمان دینی “حجاب و عفاف” که در راستای کاهش آسیب های اجتماعی در محل سالن اجتماعات مدرسه دخترانه صدرای اردبیل برگزار شد، سخنرانی و پرسش و پاسخ ویژه دانش آموزان مقطع متوسطه دوره دوم برگزار شد.

در این گفتمان دینی، دکتر افسانه جهانی مدیر حوزه های علمیه خواهران استان اردبیل در سخنانی، عفاف و حجاب را نماد دینی و ملی فرهنگ ایرانی و یک نماد انقلابی‌گری عنوان کرد و گفت: اهمیت و جایگاه عفاف و حجاب در آموزه‌های دینی و آرمان‌های انقلاب اسلامی و منویات امام خمینی “ره” و مقام معظم رهبری و فرهنگ و آداب و رسوم ملی ایرانی جایگاه رفیعی دارد و باید در حفظ آن تلاش کرد.

مدیر حوزه علمیه خواهران استان اردبیل گفت: بد حجابی و بی حجابی دلایل زیادی دارد که از آن جمله می توان عدم آگاهی افراد جامعه به احکام دین اسلام و توجه و گرایش عده ای از افراد محدود جامعه به فرهنگ غرب و شرق دانست.

وی افزود: بهره‌گیری صحیح از فضای مجازی و شبکه‌های اجتماعی با هدف اطلاع‌رسانی و اقدامات تبلیغی، آموزشی و تربیتی فرهنگی و اخلاقی در حوزه حجاب و عفاف می تواتد در جذابیت برنامه های حجاب و عفاف تاثیر گذار باشد.

جهانی در ادامه به سوالات دانش آموزان در خصوص حجاب و عفاف پاسخ داد.

اخبار مرتبط؛

نظر خود را به اشتراک بگذارید

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد. قسمتهای مورد نیاز علامت گذاری شده اند *

لینک های مفید:

راه های ارتباطی:

نشانی:

تهران، خیابان ولیعصر (عج)، تقاطع ولیعصر زرتشت غربی، پلاک ۲، سازمان تبلیغات اسلامی، طبقه دوم

۱۴۱۵۸۶۳۹۷۵

demo-attachment-222-Group-29