یکی از دغدغه های دبیران ومدیران در بحث آموزش این است که چگونه می توان تدریس غیر حضوری را در دانش آموزان تعمیق نمود.بدین منظور در جلسه شورای دبیران این دبیرستان مقرر گردید برگه های تعمیق وتحقیق بین دانش آموزان توزیع شود وآنها براساس آنچه دبیر از آنان می خواهد تحقیق وبرسی وتهیه نمایند وبصورت کاغذی در اختار دفتر دبیرستان قرار دهند ومسولان دبیرستان برگه ها را دراختیار دبیران قرار دهند تا به فعالیت های دانش آموزان نمره ای در نظر گرفته شود واز سویی تدریس معلمان با کاروفعالیت عملی دانش آموزان موجب تعمیق یادگیری گردد.
این فعالیت علاوه بر یادگیری بهتر ،از اذیت وضعیف شدن چشمان دبیران که می بایستی تکالیف را در گوشی های خود بررسی نمایند، جلوگیری می نماید.