loader image

۶ تیر ۱۴۰۳ ۳:۲۶ قبل از ظهر

دومین نشست استانی “مدار” در کشور

برگزاری دومین نشست استانی مدار در کشور با حضور مسئولین سازمان مدارس صدرا و مسئولین اداره کل تبلیغات اسلامی و مسئولین آموزش و پرورش کرمانشاه در اداره کل تبلیغات اسلامی با موضوع بررسی مسائل و راهکارهای بهره‌مندی از اوقات فراغت تابستان در مدرسه"،

دومین نشست استانی مدار در کشور برگزار شد. این دورهمی با حضور ۳۰ نفر از مدیران مدارس تحول‌خواه کرمانشاه مورخ پنجشنبه ۲۸ اردیبهشت‌ماه ۱۴۰۳ در اداره کل تبلیغات اسلامی برگزار شد. در این دورهمی که با حضور مسئولین سازمان مدارس صدرا و مسئولین اداره کل تبلیغات اسلامی و مسئولین آموزش و پرورش کرمانشاه با موضوع بررسی مسائل و راهکارهای بهره‌مندی از اوقات فراغت تابستان در مدرسه”، مورد بررسی و گفتگو قرار گرفت.
در این نشست حجت الاسلام میرزایی مدیر کل محترم تبلیغات اسلامی ضمن خیر مقدم به اهمیت تقویت مدارس دولتی و برگزاری چنین نشست هایی پرداختند . حجت الاسلام مبینی قائم مقام سازمان مدارس صدرا به اهمیت بهره مندی اوقات فراغت تابستان در مدرسه اشاره کردند. ایشان به مسائل و راهکارهای اوقات فراغت تابستان در مدرسه با مدیران حاضر به بحث و گفتگو پرداختند و هر یک از مدیران ایده‌ها و راهکارهای خود را بیان کردند. حجت السلام معصوم بیگی معاون فرهنگیان سازمان مدارس صدرا به ضرورت و معرفی طرح مدارس آینده در مدار انقلاب اسلامی پرداختند. در این نشست چند تن از مدیران مدارس، مسائل و تجارب و برنامه‌های مدرسه‌ی خود، در تابستان را ارائه دادند.

اخبار مرتبط؛

نظر خود را به اشتراک بگذارید

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد. قسمتهای مورد نیاز علامت گذاری شده اند *

لینک های مفید:

راه های ارتباطی:

نشانی:

تهران، خیابان ولیعصر (عج)، تقاطع ولیعصر زرتشت غربی، پلاک ۲، سازمان تبلیغات اسلامی، طبقه دوم

۱۴۱۵۸۶۳۹۷۵

demo-attachment-222-Group-29