۸ مهر ۱۴۰۳ ۲:۴۶ قبل از ظهر

زنگ آغاز سال تحصیلی با حضور قائم مقام سازمان صدرا

زنگ مهر تحصیلی صبح یکشنبه اول مهر با حضور حجت الاسلام مبینی قائم مقام سازمان مدارس صدرا و جمعی از مسئولین استان قزوین، در دبیرستان پسرانه علوم و معارف اسلامی صدرا در قزوین نواخته شد.

حجت الاسلام مبینی در این مراسم ضمن تبریک فرارسیدن بهار تعلیم و تربیت و آغاز سال تحصیلی به دانش آموزان و همکاران فرهنگی در مدارس صدرا، درک نقش خود توسط دانش‌آموزان در نقشه کلان حرکت نظام اسلامی را از دغدغه‌های مقام معظم رهبری نسبت به دانش‌آموزان دانست و افزود: دانش‌آموزان مدارس صدرا در این سال تحصیلی بیش از گذشته، با انگیزه و هدف گذاری صحیح در مسیر رشد خود گام بر می‌دارند تا این دغدغه صحیح رهبری را جامه عمل بپوشانند.
ایشان با اشاره به تعیین شعار (مدرسه آینده‌ساز، دانش آموزانی با هویت ایرانی اسلامی) برای مدارس صدرا در سال تحصیلی پیش رو، ادامه داد: افتخار می‌کنیم در مدارس صدرا میزبان فرزندانی از ایرانی اسلامی هستیم که آینده‌سازان جامعه ما و در آینده‌ای نزدیک، پیشرانان انقلاب اسلامی در جهان هستند.
وی ضمن قدردانی از برنامه‌ها و فعالیت‌های کادر محترم درسه پسرانه صدرا قزوین، این مدرسه را یکی از مدارس در حال پیشرفت در مسیر تبدیل به مدرسه تراز انقلاب اسلامی دانست.
در این مراسم از دانش‌آموزان برتر سال گذشته مدرسه نیز تقدیر به عمل آمد.
همچنین حجت الاسلام مبینی با حضور در مدرسه صدرا دخترانه متوسطه قزوین، با کادر محترم مدرسه و دانش‌آموزان دیدار کرده و شروع سال تحصیلی را به آنان نیز تبریک گفت.

اخبار مرتبط؛

نظر خود را به اشتراک بگذارید

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد. قسمتهای مورد نیاز علامت گذاری شده اند *

لینک های مفید:

راه های ارتباطی:

نشانی:

تهران، خیابان ولیعصر (عج)، تقاطع ولیعصر زرتشت غربی، پلاک ۲، سازمان تبلیغات اسلامی، طبقه دوم

۱۴۱۵۸۶۳۹۷۵