loader image

۹ فروردین ۱۴۰۳ ۵:۲۵ بعد از ظهر

محکوم کردن حادثه تروریستی شاهچراغ

دانش آموزان دبیرستاندخترانه صدرا یزد حادثه تروریستی شیراز و شهادت جمعی از مردم بی دفاع به ویژه دانش آموزان مظلوم را محکوم کردند.

دانش آموزان دبیرستان معارف اسلامی صدرا حادثه تروریستی شیراز و شهادت جمعی از مردم بی دفاع به ویژه دانش آموزان مظلوم را محکوم کردندو هم قسم شدند در راه اعتلا و سربلندی ایران عزیز، راه شهیدان را ادامه دهند و هیچگاه این خباثت دشمنان جنایتکار را از یاد نبرند. شعار هایی نظیر مرگ بر آمریکا، مرگ بر اسرائیل مرگ بر ضد ولایت فقیه ،مرگ بر وهابی سر دادند.

متن بیانیه دبیرستان صدرا یزد

بسم الله الرحمن الرحیم

کشته شدن در راه خدا، عادت دیرین ما و شهادت، مایه کرامت و افتخار ماست.

حادثه اسفناک تروریستی درحرم حضرت احمد بن موسی (ع) در شیراز که منجر به شهادت دانش آموزان مظلوم و بی دفاع و جمعی از هم‌وطنان عزیز ما شد، بار دیگر چهره سفاک و پلید دشمنان اسلام و ایران را آشکار و عزم ملی را برای مبارزه با آنان جزم نمود.

دشمنان و منافقین در مورد ما دانش آموزان چه فکر کرده اند! جواب مهربانی های ما را چگونه دادند!
آنها بر روی زخم های ما نمک پاشیدند. اما ما ایستاده ایم… ما یادگاران خون حاج قاسم و فرزندان ایران عزیزیم. ما نوای محسن حُججی را بر لب داریم و از نسل شهید فهمیده ها هستیم. به راستی ما ملت امام حسینیم. ما ملت شهادتیم.

ما ملتی هستیم که تا پای جانمان ایستاده ایم. ما جوانه های امیدی هستیم که سبزتر از دیروز شده و در طلیعه گام دوم انقلاب تاریخ ساز خواهیم شد.
ترس از کشته شدن برای ما بی معناست. ریختن خون دانش آموزان بیگناه، شاهد آشکاری است بر ذات کثیف دشمنان ما ودرسی است برای ایستادگی و استقامت ما.
ایران عزیز و قدرتمند، با تمام اقوام و شهرهایش پاره ای از تن ماست ودشمنان خبیث خیال فتنه و تکه تکه کردن آن را به گور خواهند برد، ان شاالله.

ما دانش آموزان دبیرستان معارف اسلامی صدرا در کنار تمامی دانش آموزان ایرانی، حادثه تروریستی شیراز و شهادت جمعی از مردم بی دفاع به ویژه دانش آموزان مظلوم را محکوم کرده و هم قسم می شویم در راه اعتلا و سربلندی ایران عزیز، راه شهیدان را ادامه دهیم و هیچگاه این خباثت دشمنان جنایتکار را از یاد نبریم .

اخبار مرتبط؛

نظر خود را به اشتراک بگذارید

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد. قسمتهای مورد نیاز علامت گذاری شده اند *

لینک های مفید:

راه های ارتباطی:

نشانی:

تهران، خیابان ولیعصر (عج)، تقاطع ولیعصر زرتشت غربی، پلاک ۲، سازمان تبلیغات اسلامی، طبقه دوم

۱۴۱۵۸۶۳۹۷۵

demo-attachment-222-Group-29