loader image

۲۹ اسفند ۱۴۰۲ ۲:۰۸ بعد از ظهر

نوزدهمین اجلاس سراسری مدیران مدارس سازمان صدرا برگزار شد + تصاویر

نوزدهمین اجلاس سراسری مدیران مدارس سازمان صدرا در مشهد مقدس از تاریخ یکم لغایت سوم شهریور ماه سال ۱۴۰۱ برگزار گردید.

به گزارش روابط عمومی سازمان صدرا، نوزدهمین اجلاس سراسری مدیران مدارس سازمان صدرا از تاریخ یکم الی سوم شهریور در مجتمع فرهنگی آفتاب ولایت شهر مقدس مشهد برگزار شد، در این اجلاس ۱۵۰ نفر از مدیران مدارس به صورت حضوری و حدود ۵۰ نفر از مدیران مدارس به صورت مجازی در برنامه‌ها شرکت داشتند. سازمان مدارس صدرا به صورت دولتی اداره می‌گردد و وابسته به سازمان تبلیغات اسلامی می‌باشد.


آقای دکتر سید علی بنی‌ هاشمی افزود؛ اجلاس صبح روز یکم شهریور با برگزاری مراسم افتتاحیه رسما آغاز گردید، در این مراسم حجت‌الاسلام تقدیری رئیس سازمان صدرا با بیان نکاتی راهبرد اصلی مدارس صدرا را در طی سال تحصیلی آتی تشریح نمودند در ادامه سخنران ویژه مراسم افتتاحیه حجت‌الاسلام و المسلمین ایمانی به ایراد سخنرانی با موضوع جهاد تبیین پرداختند. سپس گروه نوآوین و دختران حاج‌قاسم که هر دو از جمله مهمترین فعالیت‌های سازمان صدرا در حوزه نوجوان هستند به ارائه گزارش از فعالیت‌های قبلی خود مبادرت داشتند.


ایشان در ادامه بیان داشت؛ اجلاس مدیران با برگزاری ۵ کارگاه با موضوعات مختلف درصدد توانمندسازی مدیران برآمد، یکی از عناوین اصلی کارگاه‌ها کارگاه بوم ایده‌پردازی با موضوع جهاد تبیین بود که با استقبال بسیار عالی مدیران نیز روبرو شدیم و توانستند ایده‌های خوبی را مطرح نمایند و ایده‌های برتر نیز پس از داوری مشخص گردید و در مراسم اختتامیه مورد تقدیر واقع شد.

بنی‌ هاشمی افزود، در اجلاس نوزدهم به برنامه‌های فرهنگی نیز توجه خاصی شده بود، زیارت حرم مطهر حضرت رضا علیه‌السلام به صورت دسته‌جمعی مدیران و عوامل شرکت‌کننده در شام شهادت امام زین العابدین  علیه‌السلام و مداحی در رواق دارالهدایه حرم رضوی حس و حال زیبایی را برای شرکت‌کنندگان در اجلاس داشت.


نمایشگاه دستاوردهای مدراس منتخب صدرا، نوآوین، دختران‌ حاج‌قاسم و غرفه ستاد سازمان صدرا نیز از بخش‌های دیگر اجلاس بود که با استقبال خوبی از سمت مسئولين و مدیران مواجه شد.
مراسم اختتامیه در عصر روز سوم شهریور با سخنرانی حجت‌الاسلام و المسلمین قمی ریاست محترم سازمان‌ تبلیغات کشور با موضوع تأثیر جهاد تبیین بر تعلیم و تربیت و لزوم توجه بیشتر آن در بین مدارس صدرا برگزار شد، در انتهای برنامه‌های اجلاس نیز از شعار سال تحصیلی ۱۴۰۱-۱۴۰۲ با عنوان (جهاد تبیین، علمداری معلمان، کنش‌گری دانش‌آموزان) رونمایی شد، همچنین مدیران مدارس صدرا میثاق‌نامه‌ اجلاس نوزدهم را امضاء نمودند.

اخبار مرتبط؛

نظر خود را به اشتراک بگذارید

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد. قسمتهای مورد نیاز علامت گذاری شده اند *

لینک های مفید:

راه های ارتباطی:

نشانی:

تهران، خیابان ولیعصر (عج)، تقاطع ولیعصر زرتشت غربی، پلاک ۲، سازمان تبلیغات اسلامی، طبقه دوم

۱۴۱۵۸۶۳۹۷۵

demo-attachment-222-Group-29