سفارت خانه مقاومت

سفارت خانه مقاومت

«نیروی مقاومت منطقه در کنار حزب‌الله و پشتیبان آن است. سرنوشت این منطقه را نیروهای مقاومت و در رأس آنان حزب‌الله سرافراز رقم خواهد زد. بر همه‌ی مسلمانان فرض است که با امکانات خود در کنار مردم لبنان و حزب‌الله سرافراز بایستند و در رویارویی با رژیم غاصب و ظالم و خبیث آن را یاری کنند»مقام معظم رهبری

در راستای نقش آفرینی مدیران و دانش آموزان مدارس، معاونت پرورشی سازمان مدارس صدرا به عنوان یکی از زیر مجموعه های بنیاد ملی نوجوان در تلاش است یک حرکت و جریان گروهی و ملی را در تبیین ابعاد حرکت عظیم جبهه مقاومت راهبری نماید. جریانی که در آن نوجوانان مدارس، «سفیر مقاومت» می شوند و پژواک ندای حق و حقیقت و مدارس به «سفارت خانه مقاومت» تبدیل می شوند، سفارت خانه های نوجوانانه ای که مانند سفارت خانه های سیاسی حافظ منابع یک ملت است. ملتی به وسعت جبهه مقاومت.
برنامه پیش رو اولین قدم از جریانی بلند مدت است که با هدف کنشگری نوجوانان در راستای «گفتمان مقاومت و امتداد راه سید مقاومت» طرح ریزی شده است. در بلند مدت «جایزه سفیر مقاومت» در جشنواره سالیانه نوجوان قوی به برترین آثار نوجوانان اهدا می گردد.
امید داریم زمینه سازی ظهور مهدی موعود عجل الله فرجه الشریف با جهاد همین نوجوان های عزیز و نورانی رقم بخورد.
طرحنامه عملیاتی راه اندازی سفارتخانه مقاومت را میتوانید از اینجا دریافت کنید.

 

شما مدیر محترم مدرسه می‌توانید جهت دریافت پشتیبانی های محتوایی سفارتخانه مقاومت،‌اطلاعات مدرسه خود را در پرسشنامه زیر ثبت کنید.

برای ثبت نام کلیک کنید

سفارت خانه مقاومت

سوالات متداول شما

سوال دارید؟

پاسخ‌گوی سوالات شما در ایتا:
🆔@Sadraorg_admin

شماره سازمان مدارس صدرا:

۰۲۱۹۱۰۹۹۰۹۹