loader image

۱۰ فروردین ۱۴۰۳ ۳:۱۷ قبل از ظهر

بازدید مدیر کل نوسازی مدارس گیلان از دبیرستان صدرای رشت

مدیرکل توسعه، تجهیز و نوسازی مدارس استان گیلان به همراه رئیس سازمان تبلیغات اسلامی شهرستان رشت از دبیرستان صدرا رشت بازدید بعمل آوردند.

علی دقیق مدیرکل نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس استان گیلان به همراه حجت الاسلام فرهاد سلامت رئیس سازمان تبلیغات اسلامی شهرستان رشت با حضور در دبیرستان پسرانه صدرای رشت از بخش های مختلف این مدرسه بازدید و در نشست صمیمی با مدیر ،پرسنل و دانش آموزان این مدرسه دیدار و گفتگو نمودند، دقیق در این نشست با بیان مطالبی به ضرورت نگهداری از فضاهای آموزشی پرداخت و اذعان داشت: نگهداری از اماکن آموزشی به عنوان فرهنگی ارزشمند در حوزه توسعه فضاهای آموزشی باید مورد اهتمام قرار گیرد. وی تصریح نمود: نگهداری مناسب از فضاها و تجهیزات آموزشی می تواند در حفظ کارایی موثر فضاهای آموزشی و توسعه کشور کمک کند.

در این بازدید جناب آقای سعید رضائی ارتش آبادی مدیر دبیرستان صدرای رشت ضمن تشکر از حضور مسئولین برای بازدید از مدرسه ، به بیان مشکلات عمرانی و ساختمان مدرسه و کمبود تجهیزات و امکانات آموزشی و پرورشی اشاره نمودند و مقرر گردید نسبت به تجهیز مدرسه و آسفالت حیاط مدرسه و تخصیص امکانات اقدام گردد.

اخبار مرتبط؛

نظر خود را به اشتراک بگذارید

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد. قسمتهای مورد نیاز علامت گذاری شده اند *

لینک های مفید:

راه های ارتباطی:

نشانی:

تهران، خیابان ولیعصر (عج)، تقاطع ولیعصر زرتشت غربی، پلاک ۲، سازمان تبلیغات اسلامی، طبقه دوم

۱۴۱۵۸۶۳۹۷۵

demo-attachment-222-Group-29