loader image

۶ اردیبهشت ۱۴۰۳ ۸:۲۱ بعد از ظهر

بازدید معاون فرهنگی مدارس سما و مدیر کل تبلیغات اسلامی از دبیرستان صدرای بجنورد

 معاون فرهنگی مدارس سما کل کشور همچنین رئیس سازمان سما جناب اقای حق به جانب و معاون و مدیر کل اداره تبلیغات اسلامی استان  از دبیرستان دخترانه صدرای متوسطه دوم بجنورد بازدید کردند.

معاون فرهنگی مدارس سما در این بازدید ضمن تأکید به استفاده از معلمان و استادان مجرب در مدارس سما و صدرا، بیان شد که؛ تولید علم، پرورش فکری کودکان و توسعه مراکز تعلیم و تربیت در کشور بسیار حائز اهمیت است سازمان تبلیغات و دانشگاه آزاد اسلامی با هدف خدمت به جامعه و ایفای نقش خود در حوزه تعلیم و تربیت در مدارس توانسته بار سنگینی از دوش آموزش و پرورش را بردارد.

خانم ایزانلو مدیر دبیرستان گفت: بررسی و مطالعه نقاط ضعف و قوت مدارس غیرانتفاعی و دولتی می تواند در روند پیشرفت و توسعه مدارس کمک شایانی کند. وی ایجاد فضای مناسب و جذاب برای دانش آموزان و خانواده ایشان، ارزیابی مستمر کارکنان و معلمان در حوزه کاری، استفاده از تجارب اساتید دانشگاه در فعالیت های آموزشی، مهارت آموزی و کارآموزی برای دانش آموزان در حرفه های مختلف را از مهمترین فعالیت های مدارس صدرا در پیشرفت و توسعه مدارس و نیز زمینه ای مناسب برای رقابت با سایر مدارس غیر انتفاعی و دولتی دانست.

 

اخبار مرتبط؛

نظر خود را به اشتراک بگذارید

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد. قسمتهای مورد نیاز علامت گذاری شده اند *

لینک های مفید:

راه های ارتباطی:

نشانی:

تهران، خیابان ولیعصر (عج)، تقاطع ولیعصر زرتشت غربی، پلاک ۲، سازمان تبلیغات اسلامی، طبقه دوم

۱۴۱۵۸۶۳۹۷۵

demo-attachment-222-Group-29