loader image

۳۱ فروردین ۱۴۰۳ ۷:۰۱ بعد از ظهر

برگزاري انتخابات شوراي دانش آموزي دبيرستان صدراي رشت

انتخابات شوراي دانش آموزي دبيرستان صدراي رشت با حضور دانش آموزان هر سه پايه در محل نمازخانه برگزار گرديد.

به استناد ماده 20 آيين نامه اجرايي مدارس به منظور مشاركت و تمرين مسئوليت پذيري دانش آموزان در امور مدرسه و زمينه سازي رشد مهارت هاي فردي، اجتماعي و تقويت اعتماد به نفس، خودباوري و قانون مندي دانش آموزان، انتخابات شوراي دانش آموزي دبيرستان صدراي رشت با حضور دانش آموزان پايه هاي دهم، يازدهم و دوازدهم در نمازخانه مدرسه  برگزار گرديد. در اين انتخابات 9 نفر از دانش آموزان به عوان كانديداي شوراي دانش آموزي حضور داشتند.

سعيد رضائي ارتش آبادي مدير واحد آموزشي پيش از برگزاري انتخابات شوراي دانش آموزي با اشاره به آيه شريفه وَ أَمْرُهُمْ شُورى‌ بَيْنَهُمْ ، تشكيل شوراي دانش آموزي را يك امر قرآني دانستند و کاهش فاصله بین مسئولین و دانش آموزان را يكي از نتايج تشكيل شوراي دانش آموزي دانستند. ايشان استفاده از توانمندی‌های مختلف دانش آموزان به مثابه منابع انسانی در اجرای برنامه‌های درسی را يكي از اهداف تشكيل شوراهاي دانش آموزي در مدارس دانستند.

در ادامه حجت الاسلام رهنما مربي پرورشي و روحاني مستقر در مدرسه نيز با استناد به آيه شريفه (فاستبقوا الخیرات) ایجاد حس رقابت بین کلاس‌ها در امر مشارکت در کارهای مدرسه را از مهم ترين اهداف تشكيل شوراي دانش آموزي بيان كردند.

اخبار مرتبط؛

نظر خود را به اشتراک بگذارید

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد. قسمتهای مورد نیاز علامت گذاری شده اند *

لینک های مفید:

راه های ارتباطی:

نشانی:

تهران، خیابان ولیعصر (عج)، تقاطع ولیعصر زرتشت غربی، پلاک ۲، سازمان تبلیغات اسلامی، طبقه دوم

۱۴۱۵۸۶۳۹۷۵

demo-attachment-222-Group-29