loader image

۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ ۸:۳۶ قبل از ظهر

برگزاری جلسه شورای دبیران و تکریم روز زن

چهارمین جلسه شورای دبیران دبیرستان دخترانه صدرای بیجار برگزار شد.

شورای دبیران دبیرستان دخترانه صدرای بیجار روز شنبه 24 دیماه 1401 با حضور ریاست اداره آموزش و پرورش بیجار، معاونین و کارشناسان آموزشی این اداره، رییس انجمن اولیاء و مربیان مدرسه، کادر و معلمان دبیرستان تشکیل جلسه داد.
در این نشست صمیمانه که به مناسبت میلاد فرخنده حضرت فاطمه زهرا (سلام الله علیها) و گرامیداشت روز زن و مادر برگزار شده بود؛ نرجس اصفهانی مدیر مدرسه صدرا ضمن خیر مقدم و تبریک ایام خجسته به مهمانان با اشاره به برخی فضایل اخلاقی حضرت زهرا (س) گفت: این بانوی بزرگوار دارای فضایل بیشماری است که ما معلمان و مربیان نسل های جدید امیدواریم با الگوپذیری از حضرت فاطمه زهرا(س) اول خودمان زنان دانا و آگاهی باشیم تا بتوانیم شرایط را برای پرورش دختران فاطمی فراهم کنیم.
همچنین سید محسن جبارزاده رییس اداره آموزش و پرورش بیجار افزود: در جامعه ما زنانی هستند که در حوزه های مختلف کارهایی را مدیریت می کنند که شاید کمتر مردی به پای آنها از لحاظ مدیریت و کارایی برسد.
وی گفت: جایگاه زنان در هیچ دوره ای بهتر از دوران اسلام از کرامت و منزلت برخوردار نبود و با آمدن اسلام به زنان جایگاه خوبی داده شد و به جایگاه واقعی خود دست پیدا کردند.
در ادامه هر یک از دبیران و مسئولین اداره به بیان نقطه نظرات و دغدغه های آموزشی و پروشی مدرسه پرداخته و در خاتمه این برنامه که با ضیافت شام همراه بود، با دادن لوح تقدیر به معلمان از طرف اداره آموزش و پرورش شهرستان بیجار تجلیل شد.

اخبار مرتبط؛

نظر خود را به اشتراک بگذارید

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد. قسمتهای مورد نیاز علامت گذاری شده اند *

لینک های مفید:

راه های ارتباطی:

نشانی:

تهران، خیابان ولیعصر (عج)، تقاطع ولیعصر زرتشت غربی، پلاک ۲، سازمان تبلیغات اسلامی، طبقه دوم

۱۴۱۵۸۶۳۹۷۵

demo-attachment-222-Group-29