loader image

۳۱ فروردین ۱۴۰۳ ۱:۵۹ قبل از ظهر

تأسیس مدارس صدرا کاری پر ثمر و موثر در تربیت نیروی انقلابی برای کشور است.

بازدید از مدارس دخترانه و پسرانه صدرای شهرستان های اهواز و آبادان و حضور در کمیته همکاری های حوزه علمیه وآموزش پرورش، مهمترین برنامه های اولین روز سفر رییس سازمان مدارس صدرا به استان خوزستان

به گزارش روابط عمومی سازمان مدارس صدرا، در اولین روز از سفر رییس سازمان مدارس صدرا و هیئت همراه به استان خوزستان، به همراه مدیرکل تبلیغات اسلامی و ستاد مدارس صدرای استان از مدارس دخترانه و پسرانه شهرستان آبادان بازدید شد.

در بازدید از مدارس صدرای آبادان، که رییس اداره تبلیغات اسلامی و رییس اداره آموزش و پرورش این شهرستان نیز حضور داشتند، ضمن ارائه گزارشی از فعالیت های آموزشی و پرورشی این مدارس از زحمات مدیران و دانش آموزان آنها تقدیر شد.

در ادامه ضمن حضور در اداره تبلیغات اسلامی آبادان، با همراهی امام جمعه این شهرستان، درخواست تأسیس دو مدرسه صدرای دیگر در آبادان مورد بحث و بررسی قرار گرفت که بحمدالله ضمن استقبالی که از این پیشنهاد شد، درخواست مربوطه به شکل مکتوب، تدوین و با امضای مدیرکل تبلیغات اسلامی خوزستان، رییس سازمان مدارس صدرای کشور،امام جمعه، رییس اداره آموزش و پرورش و رییس اداره تبلیغات اسلامی آبادان آماده ورود به مرحله دریافت مجوز نهایی شد.

در بخش دیگری از این بازدیدها، با حضور در مدارس دخترانه صدرای اهوازواقع در ناحیه ۲ و ناحیه ۳ این شهرستان، با مدیران مدارس و روسای ادارات آموزش و پرورش این نواحی دیدار و گفتگو شد.

پیگیری جدی برگزاری کلاس های حفظ قرآن، توجه به استعدادیابی دانش آموزان علی الخصوص در فعالیت های فرهنگی وقرآنی از مهمترین اهداف و برنامه های این مدارس در راستای انجام فعالیت های تربیتی بود.

در بخش فعالیت های آموزشی نیز بحمدالله همکاری های بسیار خوبی از سوی ادارات آموزش و پرورش صورت گرفته بود که گزارش مبسوط و کاملی به حجت الاسلام تقدیری، رییس سازمان مدارس صدرای کشور ارائه شد.

بخش پایانی این برنامه ها، حضور در کمیته همکاری های حوزه علمیه و آموزش و پرورش در محل نمایندگی ولی فقیه در استان خوزستان بود.

در این نشست مدیرکل تبلیغات اسلامی خوزستان، حجت الاسلام نبی زاده ضمن ارائه گزارشی از عملکرد مدارس صدرای استان، تأسیس ۱۳ مدرسه دیگر را در سال تحصیلی ۱۴۰۲-۱۴۰۱ در دست اقدام عنوان کرد.

در خاتمه، حجت الاسلام والمسلمین موسوی فرد با ابراز رضایتمندی از توسعه مدارس معارف اسلامی، با اشاره بر فرمایشات مقام معظم رهبری نسبت به ترویج مدارس صدرا، تأسیس این مدارس را کاری پر ثمر و موثر در تربیت نیروی انقلابی برای کشور دانست.

انتهای خبر/.

اخبار مرتبط؛

نظر خود را به اشتراک بگذارید

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد. قسمتهای مورد نیاز علامت گذاری شده اند *

لینک های مفید:

راه های ارتباطی:

نشانی:

تهران، خیابان ولیعصر (عج)، تقاطع ولیعصر زرتشت غربی، پلاک ۲، سازمان تبلیغات اسلامی، طبقه دوم

۱۴۱۵۸۶۳۹۷۵

demo-attachment-222-Group-29