loader image

۳۰ فروردین ۱۴۰۳ ۳:۵۶ قبل از ظهر

تحول در برگزاری اردوها همراه با طراحی های هدفمند

دومین رویداد کشوری رشد با حضور طلاب فعال در حوزه اردو داری و فعالیت های تربیتی سراسر کشور در اردوگاه شهدای 7 تیر رامسر برگزار شد.

حجه الاسلام علیرضا نخعی مسئول برگزاری رویداد رشد با بیان اینکه این رویداد به همت مرکز امور طلاب و دانش آموختگان حوزه های علمیه و با همکاری سازمان مدارس صدرا برگزار می شود گفت: هدف از برگزاری این رویداد کشوری توانمند کردن طلاب و فعالان فرهنگی است که در همه سال های گذشته در حوزه اردو داری تجربه کسب کرده و فعال هستند.

حجه الاسلام نخعی افزود: این دوره صرفا یک دوره آموزشی نیست بلکه یک رویداد سه مرحله ایست که در مرحله نخست آن تلاش می شود تا از مفهوم اردو کلیشه زدایی شود. بدین معنا که مخاطبان دریابند اردوها صرفا نباید به یک مقوله ی تفریحی و سیاحتی خلاصه شوند، بلکه اردوها یکی از مهمترین ابزار تربیتی هستند که در اختیار مربیان قرار دارند و مربی می تواند به وسیله اردو بسیاری از راه ها و فرایندهای تربیتی را تحقق بخشد.

مسئول برگزاری رویداد رشد گفت: با برنامه ریزی های انجام شده در سایر مراحل این رویداد، قرار است در پایان ایده ها و طرح های برگزیده درباره یک اردوی موفق و هدفمند در دستور کار برگزاری اردوها در آینده قرار بگیرد.

رویداد کشوری رشد از یکشنبه 13 تیر ماه کار خود را در اردوگاه شهدای 7 تیر رامسر کار خود را آغاز کرده و تا 17 تیر ادامه دارد.

انتهای پیام/.

اخبار مرتبط؛

نظر خود را به اشتراک بگذارید

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد. قسمتهای مورد نیاز علامت گذاری شده اند *

لینک های مفید:

راه های ارتباطی:

نشانی:

تهران، خیابان ولیعصر (عج)، تقاطع ولیعصر زرتشت غربی، پلاک ۲، سازمان تبلیغات اسلامی، طبقه دوم

۱۴۱۵۸۶۳۹۷۵

demo-attachment-222-Group-29