loader image

۷ اردیبهشت ۱۴۰۳ ۵:۰۳ قبل از ظهر

عملیات «بهار بهمن» برگزار شد

با فرا رسیدن چهل و سومین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی و ایام الله دهه فجر، در مدارس صدرا ویژه‌ برنامه‌های متنوعی تحت عنوان عملیات «بهار بهمن» برگزار شد.

به گزارش روابط عمومی سازمان مدارس صدرا، با فرا رسیدن چهل و سومین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی و ایام الله دهه فجر، در مدارس صدرا ویژه‌ برنامه‌های متنوعی تحت عنوان عملیات «بهار بهمن» برگزار شد.

با توجه به تهاجم فرهنگی دشمن و جنگ تمام عیار رسانه‌ای و سیل شبهات پیرامون انقلاب اسلامی امروز نیاز هر چه بیشتری به آگاه سازی نسل جدید وجود دارد که باید در قالب های متنوع و مناسب سن دانش آموزان ارائه شود.

برنامه زنگ انقلاب و نمایشگاه مدرسه انقلاب از ویژه برنامه‌های مدارس صدرا به مناسبت پیروزی انقلاب با همکاری اتحادیه انجمن های اسلامی دانش آموزان بود.

همچنین برنامه‌های پرچم افتخار، سرود افتخار، تبیین گام دوم انقلاب، جلسات پرسش و پاسخ، نمایشگاه کتاب، آشنایی با تاریخ انقلاب، معرفی مشاهیر و… از برنامه های برگزار شده در این ایام توسط مدارس انجام شده است.

امسال در اقدامی نوآورانه بازخورد برنامه های مدارس صدرا به عهده دانش آموزان گذاشته شد تا در قالب ویدیو هایی به روایت برنامه های برگزار شده مدارس بپردازند. پویش «روایت تو» با استقبال دانش آموزان مواجه شد و ویدیو های مختلفی از مدارس صدرای سراسر کشور دریافت شد و در شبکه های اجتماعی سازمان به اشتراک گذاشته شد.

جهت تماشای این تولیدات میتوانید به کانال سازمان مدارس صدرا در ایتا به نشانی زیر مراجعه کنید:

https://eitaa.com/SadraOrg_ir

دانش آموزان و مدیران گرامی می توانند تا تاریخ ۳۰ بهمن‌ماه با مراجعه به سایت توان+ یا لینک زیر برای شرکت در این عملیات اقدام کنند.
https://zil.ink/tavanplus

اخبار مرتبط؛

نظر خود را به اشتراک بگذارید

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد. قسمتهای مورد نیاز علامت گذاری شده اند *

لینک های مفید:

راه های ارتباطی:

نشانی:

تهران، خیابان ولیعصر (عج)، تقاطع ولیعصر زرتشت غربی، پلاک ۲، سازمان تبلیغات اسلامی، طبقه دوم

۱۴۱۵۸۶۳۹۷۵

demo-attachment-222-Group-29