loader image

۷ اردیبهشت ۱۴۰۳ ۱:۳۰ بعد از ظهر

مراسم بزرگداشت سالگرد شهادت سردار حاج قاسم سليماني

همزمان با سالگرد شهادت اسوه مقاومت؛ شهيد حاج قاسم سليماني، مراسم ياد بود اين اسوه اخلاق در دبيرستان پسرانه صدراي رشت برگزار گرديد.

مراسم گرامیداشت دهه بصیرت و میثاق با ولایت و سومین سالگرد شهادت سردار اسلام حاج قاسم سلیمانی در دبيرستان پسرانه صدراي رشت با حضور دبيران، دانش آموزان و مسئولين مدرسه برگزار گرديد. حجت الاسلام رهنما روحاني مستقر مدرسه در اين مراسم با بیان اینکه فرماندهان عالی رتبه دنیا از سردار سلیمانی به بزرگی یاد می کنند، گفت: سردار سلیمانی مرد میدان و عملیات، فداکار و ایثارگر بود و به عنوان یک سرباز وطن برای ملت ایران و امنیت کشور سربازی کرد و نهایتا جان خود را از دست داد و به مقام والای شهادت نائل آمد.
وی با بیان اینکه باید قدر افرادی که برای نظام، میهن و مردم خدمت کرده و زحمت کشیده اند را بدانیم، افزود: سردار سلیمانی تقویت نیروی مقاومت را در دستور کار قرار داد تا مقاومت بتواند مجهز شده و از خود دفاع کند.
رهنما با بیان اینکه سردار سلیمانی قدرت نیروی مقاومت را افزایش و میان آنها همگرایی ایجاد کرد، ادامه داد: سردار سلیمانی فرماندهی قاطع بود و تصمیم گیری های خود را در حوزه نظامی قاطعانه انجام می داد.
وی به ضرورت برنامه سازی و برنامه ریزی در حوزه های مختلف کشور تاکید کرد و گفت: ما باید به دنبال ساخت ایرانی قدرتمند باشیم؛ چراکه دشمن از ایران قوی و قدرتمند واهمه دارد.

سعيد رضائي مدير واحد آموزشي نيز با بیان اینکه سردار سلیمانی از نیروهای مخلص جمهوری اسلامی ایران بود، گفت: اخلاص در عمل، ساده زیستی، ولایت مداری و سرباز واقعی بودن برای نظام و میهن از ویژگی های بارز شهید سلیمانی بود.
وی با بیان اینکه ولایت پذیری و سرباز واقعی وطن بودن سردار سلیمانی زبان زد دنیا بود، افزود: مردم شریف ایران اسلامی در ۹ دی سال ۱۳۸۸ با لبیک به فرمان مقام معظم رهبری در پاسخ به فتنه گری عده ای در عاشورای حسینی به میدان آمدند و پایبندی خود به نظام جمهوری اسلامی و ولایت فقیه را به جهانیان اعلام کردند.
در ادامه مراسم مداحان به مداحي در سوگ شهيد سليماني پرداختند و به نيابت از شهيد سليماني زيارت عاشورا قرائت گرديد و در پايان مراسم از حضار پذيرايي بعمل آمد

 

اخبار مرتبط؛

نظر خود را به اشتراک بگذارید

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد. قسمتهای مورد نیاز علامت گذاری شده اند *

لینک های مفید:

راه های ارتباطی:

نشانی:

تهران، خیابان ولیعصر (عج)، تقاطع ولیعصر زرتشت غربی، پلاک ۲، سازمان تبلیغات اسلامی، طبقه دوم

۱۴۱۵۸۶۳۹۷۵

demo-attachment-222-Group-29