loader image

۵ اردیبهشت ۱۴۰۳ ۱۱:۰۰ بعد از ظهر

همکاری آموزش وپرورش و سازمان تبلیغات اسلامی درجهت تحقق اهداف سند تحول بنیادین

وزیر آموزش و پرورش گفت: صدرا از معدود مدارسی است که در راستای اجرای سند تحول کار کرده است.

یوسف نوری امروز در حاشیه مراسم انعقاد تفاهم نامه با سازمان تبلیغات اسلامی اظهارکرد: کار بدیعی در سازمان تبلیغات انجام شده است، آموزش و پرورش جزو دستگاه‌هایی است که برای رسیدن به جایی باید همکاری همه نهادها رو داشته باشیم.

وی با بیان اینکه مدارس صدرا در احیای رشته‌های معارف اسلامی گام‌های موثری در کشور برداشته است، ادامه داد: حضور مدارس صدرا این رشته‌ها را احیا کرد و ما در جهت اجرایی سازی سند تحول بنیادین آموزش با سازمان تبلیغات اسلامی همکاری می‌کنیم، همچنین در حوزه‌های تبلیغ آموزه‌های دینی از سازمان بهره می‌بریم و اهداف تفاهم نامه هم همین بوده است که از امروز اجرایی می شود.

نوری یادآور شد: بین ما و سازمان تبلیغات اسلامی از پیش تعاملات وجود داشته است و از امروز شتاب بیشتری می گیرد، قرار است شیوه نامه تفاهم طی ۲ ماه تدوین شود و هر سه ماه گزارش آن ارائه شود تا با استفاده از سابقه سازمان تبلیغات در جهت اجرایی سازی سند تحول حرکت کنیم.

وی در پایان گفت: سازمان تبلیغات اسلامی کارهای مهمی به ویژه در حوزه کودک و نوجوان انجام داده است که در کنار اقدام مهم اجرایی سازی سند تحول بنیادین از ظرفیت ‌های آن استفاده خواهیم کرد.

رییس سازمان تبلیغات اسلامی در مراسم انعقاد تفاهم نامه بین وزارت آموزش و پرورش و سازمان تبلیغات اسلامی با بیان اینکه مساله اولویت دادن به نوجوان و کودک مهم است، گفت: بخشی از انجام امور سازمان موسوم به تبلیغ اصیل و تبلیغ چهره به چهره در فضای فرهنگی است که باید از محور‌های مختلف برای آموزش و پرورش کودکان برای این امر روی کار بیایند.

حجت الاسلام محمد قمی افزود: از ماجرای نخبگان و حلقه‌های میانی هم برای فعالیت در فضای کودک آماده هستیم، سازمان تبلیغات اسلامی هم وظایف خود را محدود به یک یا دو محور نکرده است و برای همکاری با آموزش و پرورش اراده‌ای جدی دارد.

اخبار مرتبط؛

نظر خود را به اشتراک بگذارید

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد. قسمتهای مورد نیاز علامت گذاری شده اند *

لینک های مفید:

راه های ارتباطی:

نشانی:

تهران، خیابان ولیعصر (عج)، تقاطع ولیعصر زرتشت غربی، پلاک ۲، سازمان تبلیغات اسلامی، طبقه دوم

۱۴۱۵۸۶۳۹۷۵

demo-attachment-222-Group-29