loader image

۲۹ اسفند ۱۴۰۲ ۲:۰۰ بعد از ظهر

دومین اجلاس سراسری طلاب و مسئولین هماهنگی مدارس سازمان صدرا برگزار شد + تصاویر

دومین اجلاس سراسری طلاب و مسئولین هماهنگی مدارس سازمان صدرا در شهر مشهد مقدس از تاریخ هجدهم لغایت بیست و یکم مهر ماه سال ۱۴۰۱ برگزار گردید.

به گزارش روابط عمومی سازمان صدرا، دومین اجلاس سراسری طلاب و مسئولین هماهنگی مدارس سازمان صدرا از تاریخ هجدهم الی بیست و یکم مهر در مجتمع فرهنگی آفتاب ولایت شهر مقدس مشهد برگزار شد، در این اجلاس ۱۷۰ نفر از طلاب مدارس صدرا و 25 نفر از مسئولین هماهنگی استانی سازمان صدرا حضور داشتند.

دکتر سید علی بنی‌ هاشمی، مدیر روابط عمومی سازمان صدرا در این رابطه گفت: اجلاس در صبح روز هجدهم مهر با برگزاری مراسم افتتاحیه رسما آغاز گردید، در این مراسم حجت‌الاسلام تقدیری رئیس سازمان صدرا با بیان نکاتی راهبرد اصلی مدارس صدرا را در طی سال تحصیلی آتی تشریح نمود و در ادامه سخنران ویژه مراسم افتتاحیه حجت‌الاسلام و المسلمین ایمانی به ایراد سخنرانی با موضوع نقش شبکه طلاب مدارس در شکل دهی تمدن نوین اسلامی با پرورش نسل دانش آموز پیشرو پرداخت. سپس تشکل نوآوین و دختران حاج‌قاسم که هر دو از جمله مهمترین فعالیت‌های سازمان صدرا در حوزه نوجوانان هستند به ارائه گزارش از فعالیت‌های قبلی خود مبادرت ورزیدند. پس از مراسم افتتاحیه، طلاب راهی اردوگاه امام رضا (ع) شدند تا ضمن فعالیت‏های ورزشی و مفرح در فضای مطبوع با برخی بازی‏های نوآورانه به صورت محتوایی و عملی آشنا شوند.

مدیر روابط عمومی سازمان صدرا افزود: برنامه روز دوم اجلاس، کار ویژه کانون صدرا بود که به صورت کارگاهی، طلاب با نحوه تأسیس و تشکیل کانون فرهنگی ویژه نوجوانان برای ایجاد یک شبکه صدرایی در شهر خود آشنا شدند. در این برنامه حجت الاسلام وافی به بیان نکات اصلی، ترفندها و مشکلات احتمالی و معضلات کانون‏ فرهنگی به ایراد سخنرانی پرداخت. در این برنامه، از دو کتاب «سند راهبردی طرح تعالی امین صدرا» و «میدان تربیت، بلوار توحید» رونمایی شد.

وی در ادامه به برنامه روز سوم اجلاسیه پرداخت و بیان داشت: در روز سوم اجلاس پویانمایی «لوپتو»، کاری از حوزه هنری کودک و نوجوان را برای اولین بار و به صورت اختصاصی پخش کردیم که در این برنامه آقای عباسی، نماینده حوزه هنری در رابطه با پویانمایی «لوپتو» و همچنین آقای شریفی درباره پویش ملی «هیس‏طوری» برای طلاب به ایراد سخن پرداختند.

دکتر بنی هاشمی افزود: کارگاه بوم ایده‌پردازی با موضوع «کانون صدرا در مدرسه شما» از جمله محورهای کارگاه های عملی این اجلاسیه بود که طلاب توانمند مدارس صدرا توانستند ایده‌های خوبی را در این رابطه مطرح نمایند که پس از ارزیابی و داوری، بهترین ایده‏ها در مراسم اختتامیه مورد تقدیر قرار گرفت.
مدیر روابط عمومی سازمان صدرا خاطر نشان کرد: در اجلاس دوم به برنامه‌های فرهنگی نیز توجه خاصی شده بود از جمله زیارت حرم مطهر حضرت رضا (ع) به صورت کاروان پیاده‏روی، مراسم اختصاصی ایام ولادت حضرت رسول اکرم (ص) و امام صادق (ع) در رواق دارالهدایه حرم رضوی و همچنین شرکت طلاب در مهمانسرای حرم مطهر رضوی که این برنامه ها حس و حال معنوی را برای طلاب شرکت کننده در اجلاس ایجاد کرد.

وی افزود: نمایشگاه دستاوردهای مدارس منتخب صدرا، تشکل نوآوین، دختران‌ حاج‌قاسم و غرفه ستاد سازمان صدرا نیز از بخش‌های دیگر اجلاس بود که با استقبال خوبی از سمت مسئولين و طلاب مواجه شد.
در پایان این مصاحبه، مدیر روابط عمومی سازمان صدرا خاطر نشان کرد: این اجلاسیه در صبح روز بیست و یکم مهر ماه با سخنرانی جناب آقای نیلی، مشاور فرهنگی ریاست جمهوری با موضوع تأثیر مسائل فرهنگی بر اقدامات مدارس سازمان صدرا به کار خود پایان داد.

اخبار مرتبط؛

نظر خود را به اشتراک بگذارید

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد. قسمتهای مورد نیاز علامت گذاری شده اند *

لینک های مفید:

راه های ارتباطی:

نشانی:

تهران، خیابان ولیعصر (عج)، تقاطع ولیعصر زرتشت غربی، پلاک ۲، سازمان تبلیغات اسلامی، طبقه دوم

۱۴۱۵۸۶۳۹۷۵

demo-attachment-222-Group-29