loader image

۲۹ اسفند ۱۴۰۲ ۵:۵۵ قبل از ظهر

مدارس صدرا الگوی کوچکی برای تحقق اهداف سند تحول بنیادین است

رئیس بنیاد ملی نوجوان در نشست با مدیرکل آموزش و پرورش بوشهر مدارس علوم و معارف اسلامی صدرا را الگوی کوچکی برای تحقق اهداف سند تحول بنیادین عنوان کرد.

به گزارش روابط عمومی اداره کل تبلیغات اسلامی بوشهر، حجت‌الاسلام حامد تقدیری، رئیس بنیاد ملی نوجوان در نشست با علی موحدی، مدیرکل آموزش و پرورش استان بوشهر ضمن اشاره به نقش مدارس صدرا در تحقق سند تحول، گفت: مدارس صدرا یک الگوی کوچک برای تحقق اهداف سند تحول بنیادین است و در مدارس صدرا، علوم و معارف اسلامی به طور گسترده آموزش داده می‌شود.

حجت‌الاسلام تقدیری با اشاره به اقدامات مدارس صدرا گفت: ارائه‌ی آموزش‌های کیفی در راستای توانمندسازی دانش آموزان و معلمان و تولید کتب و جزوات علمی و تربیتی از جمله اقدامات مدارس صدرا است.

رئیس بنیاد ملی نوجوان با اشاره به نقش اردوهای تربیتی در راستای تعالی و رشد دانش‌آموزان، گفت: مدارس صدرا نگاه جدید و نوآورانه به اردوهای دانش آموز دارد و در این راستا اقدامات شایسته‌ای انجام شده است.

 

حجت‌الاسلام تقدیری با بیان اینکه تقویت مهارت‌ها و فعالیت‌های اجتماعی و فرهنگی دختران و رشد و تعالی آنان از جمله برنامه‌های مدارس صدرا است، خاطرنشان کرد: رویداد دختران حاج قاسم از جمله برنامه‌های شاخص مدارس صدراست که اثربخشی لازم را برای کنش‌گری نسل نوجوان داشته است.

در این نشست، حجت‌الاسلام طاهری، مدیرکل تبلیغات اسلامی بوشهر و علی موحدی، مدیر کل آموزش و پرورش استان بوشهر درباره کم و کیف و نحوه هم‌افزایی بیش از پیش تبلیغات اسلامی و آموزش و پرورش استان در زمینه گسترش کمی و کیفی مدارس صدرا نکاتی را بیان کردند.

حجت‌الاسلام محمدرضا طاهری مدیرکل تبلیغات اسلامی بوشهر در این نشست که ۱ آذر ۱۴۰۱ در دفتر مدیرکل آموزش و پرورش بوشهر برگزار شد، ضمن اشاره به اهمیت توسعه مدارس معارف صدرا در سطح استان بوشهر، گفت: هم اکنون در استان بوشهر، دو مدرسه علوم و معارف اسلامی صدرا در شهرستان کنگان و یک مدرسه در شهرستان تنگستان مشغول فعالیت هستند.

اخبار مرتبط؛

نظر خود را به اشتراک بگذارید

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد. قسمتهای مورد نیاز علامت گذاری شده اند *

لینک های مفید:

راه های ارتباطی:

نشانی:

تهران، خیابان ولیعصر (عج)، تقاطع ولیعصر زرتشت غربی، پلاک ۲، سازمان تبلیغات اسلامی، طبقه دوم

۱۴۱۵۸۶۳۹۷۵

demo-attachment-222-Group-29