۷ تیر ۱۴۰۵ ۷:۰۰ بعد از ظهر

تجربه نگاری نظام پایش اولیه دانش آموز _ قسمت اول

این روزها مدیران مدارس به‌تدریج وارد فرآیند جذب و ثبت‌نام ورودی‌های جدید می‌شوند. در این میان، «پایش اولیه دانش‌آموزان» می‌تواند به‌عنوان یک اقدام راهبردی، مسیر برنامه‌ریزی آموزشی و تربیتی مدرسه را در طول سال تحصیلی روشن‌تر کند و به تصمیم‌گیری دقیق‌تر کمک کند.

در همین راستا، به سراغ یکی از مدیران مدارس دولتی رفتیم تا تجربه اجرایی ایشان از «نظام پایش اولیه» برای ورودی‌های مدرسه را از نزدیک بشنویم.

اخبار مرتبط؛

اشتراک گذاری:

لینک کوتاه:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *