این روزها مدیران مدارس بهتدریج وارد فرآیند جذب و ثبتنام ورودیهای جدید میشوند. در این میان، «پایش اولیه دانشآموزان» میتواند بهعنوان یک اقدام راهبردی، مسیر برنامهریزی آموزشی و تربیتی مدرسه را در طول سال تحصیلی روشنتر کند و به تصمیمگیری دقیقتر کمک کند.
در همین راستا، به سراغ یکی از مدیران مدارس دولتی رفتیم تا تجربه اجرایی ایشان از «نظام پایش اولیه» برای ورودیهای مدرسه را از نزدیک بشنویم.


