loader image

۱۰ فروردین ۱۴۰۳ ۱:۱۹ بعد از ظهر

برگزاري جشن ميلاد حضرت فاطمه زهرا(س) و امام خميني (ره)

به مناسبت ميلاد حضرت فاطمه زهرا سلام الله عليه و سالروز تولد امام خميني(ره) جشن تولد در دبيرستان پسرانه صدراي رشت با حضور دانش آموزان و مسئولين مدرسه برگزار گرديد.

حجت الاسلام روشن در ابتدای این مراسم ضمن تبریک میلاد با سعادت حضرت فاطمه زهرا (س) و روز  مادر و همچنين تبريك سالروز ولادت امام خميني (ره) اظهار نمود: قوام خانواده با جایگاه مادر است و این جایگاه بسیار جایگاه ارزشمند و مباركي است وي افزود مقام زن تا آن جایی می­ تواند بالا برود که بتواند از انوار خفیه الهی بهرمند شود پس استحقاق آن را دارد که بهترین مخلوق خدا در روی زمین باشد.

وي در بخشي از سخنان خود افزود خداوند بهترین مخلوق جهان را حضرت فاطمه زهرا (س) قرار داد و ما به این نتیجه می­ رسیم که اگر بخواهیم بهترین باشیم خدمت به خلق را سرلوحه امور خویش قرار دهیم.

سعيد رضائي مدير دبيرستان صدراي رشت نيز در اين مراسم با تبريك ولادت حضرت زهرا (س) و تقارن آن با ميلاد بنياگذار جمهوري اسلامي ايران حضرت امام خميني(ره) خاطرنشان كردند بزرگداشت ایام الله ملی و مذهبی باعث تحکیم انسجام و تقویت همبستگی می شود. وي در بخش از سخنان خود افزود: ما در كنار سوگواري براي ائمه اطهار به  ولادت و تولد اين بزرگواران نيز بايد توجه نماييم و به جشن و سرور و شادي براي ائمه نيز بپردازيم  تا دشمنان فرصت طلب و ياوه گو، دين اسلام و به ويژه مذهب شيعه را را به اسم دين غم و اندوه به ديگران معرفي نكنند . ايشان با اشاره بر تلاش و برنامه ريزي دشمنان دين اسلام و دشمنان نظام جمهوري اسلامي ، برگزاري مراسم هاي مربوط به ولادت ائمه اطهار را در كنار مراسم هاي مربوط به شهادت به ويژه براي نسل نوجوان و جوان لازم دانستند و تصريح كردند  مناسبت‌های سوگوارانه اگر چه لازم و ارزشمند است اما به تنهایی کافی نیست و نیاز تربیتی را برطرف نمی‌کند، بنابراین با استفاده از ظرفیت حوزویان و مبلغان دینی سازمان تبليغات اسلامي مي بايست در این زمینه دست به تولید برنامه برای دانش‌آموزان زد تا ياوه گويي بدخواهان و دشمنان را با اين دسته از مراسم ها و محافل پاسخ دهيم .

در ادامه مراسم به مولودي خواني و منقبت سرايي پرداخته شد و از حضار پذيرايي بعمل آمد .

اخبار مرتبط؛

نظر خود را به اشتراک بگذارید

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد. قسمتهای مورد نیاز علامت گذاری شده اند *

لینک های مفید:

راه های ارتباطی:

نشانی:

تهران، خیابان ولیعصر (عج)، تقاطع ولیعصر زرتشت غربی، پلاک ۲، سازمان تبلیغات اسلامی، طبقه دوم

۱۴۱۵۸۶۳۹۷۵

demo-attachment-222-Group-29