loader image

۴ اردیبهشت ۱۴۰۳ ۹:۵۰ بعد از ظهر

برگزاری نشست خبری رئیس سازمان مدارس صدرا

به مناسبت نوزدهمین سالگرد تأسیس سازمان مدارس صدرا و چهلمین سالگرد تأسیس رشته علوم و معارف اسلامی نشست خبری برگزار میشود. شما میتوانید از طریق لینک موجود در خبر سؤالات خود را جهت طرح در این جلسه برای ما ارسال نمایید.

به مناسبت نوزدهمین سالگرد تأسیس مدارس صدرا و چهلمین سالگرد تأسیس رشته علوم و معارف اسلامی، حجت‌الاسلام حامد تقدیری «رئیس سازمان مدارس صدرا و مسئول واحد کودک و نوجوان سازمان تبلیغات اسلامی» طی نشست خبری فردا یک‌شنبه ۲۱ آذر ۱۴۰۰ ساعت ۹:۳۰ در مجتمع شهدای هفتم تیر (سرچشمه) به سؤالات اصحاب رسانه در این زمینه پاسخ خواهد داد.

همچنین در این نشست مهندس جعفرآبادی «دبیر کمیته مدارس علوم و معارف اسلامی» نیز حضور خواهد داشت.

سازمان مدارس صدرا از سال ۱۳۸۱ در راستای تربیت دانش‌آموزان نخبه و مهذب زیر نظر سازمان تبلیغات اسلامی فعالیت خود را آغاز کرد و تاکنون در ۲۰۰ شعبه در ۳۱ استان کشور بیش از ۱۴ هزار دانش‌آموز دختر و پسر در حال تحصیل و بیش از ۱۵ هزار دانش‌آموخته و ۳ هزار و ۸۰۰ کادر و معلم دارد. این سازمان بیشترین مدارس علوم و معارف اسلامی در کشور را داراست و در دوره دوم متوسطه تنها رشته علوم و معارف اسلامی متشکل از دروس اخلاق، تاریخ، عقاید، عربی، احکام و علوم قرآنی تخصصی را دارد. ازجمله ویژگی‌های ممتاز این مدارس، فضای اخلاقی و دینی حاکم بر آن‌ها، فراگیری دروس تخصصی معارف اسلامی و آماده شدن دانش‌آموزان برای ورود به حوزه و دانشگاه اعم از دانشگاه فرهنگیان، افسری، امام صادق(ع) و دانشگاه رضوی است و برنامه‌هایی همچون «مدیران جوان، ویژه دانش‌آموزان نخبه رشته علوم و معارف»، «خاص؛ خانه امید صدرا، ویژه فارغ‌التحصیلان»، و اردوی «روشنا در جهت آشنایی با حوزه‌های علمیه و جشنواره‌های هنری» و اردوهای تربیتی ازجمله فعالیت‌های ملی سازمان مدارس صدرا است.

ما میتوانید از طریق لینک زیر سؤالات خود را جهت طرح در این جلسه برای ما ارسال نمایید.

https://sadraorg.ir/Question

اخبار مرتبط؛

نظر خود را به اشتراک بگذارید

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد. قسمتهای مورد نیاز علامت گذاری شده اند *

لینک های مفید:

راه های ارتباطی:

نشانی:

تهران، خیابان ولیعصر (عج)، تقاطع ولیعصر زرتشت غربی، پلاک ۲، سازمان تبلیغات اسلامی، طبقه دوم

۱۴۱۵۸۶۳۹۷۵

demo-attachment-222-Group-29