loader image

۱۰ فروردین ۱۴۰۳ ۱۱:۲۰ قبل از ظهر

حجت الاسلام ربانی به معاونت آموزش، فرهنگی و تربیتی سازمان مدارس صدرا منصوب شد

حجت الاسلام تقدیری، باتشکر از زحمات حجت الاسلام خسروی، ایشان را به عنوان مشاور عالی در امور آموزشی و مدرسه الگو منصوب کرد.

به گزارش روابط عمومی سازمان مدارس صدرا؛ حجت الاسلام تقدیری، ریاست محترم سازمان مدارس صدرا، حجت الاسلام محمدرضا ربانی را به عنوان معاون آموزش، فرهنگی و تربیتی سازمان مدارس صدرا منصوب کرد.

طی مراسمی با حضور معاونان و مدیران ارشد این سازمان، معارفه حجت الاسلام ربانی صورت پذیرفت و از زحمات حجت الاسلام محمدرضا خسروی تقدیر و قدردانی بعمل آمد.

رئیس سازمان مدارس صدرا خاطر نشان کردند: از تجربیات و مشاوره‌های حجت الاسلام خسروی در پیشبرد اهداف سازمان استفاده میکنیم.

حجت الاسلام تقدیری، در حکمی حجت الاسلام خسروی را به عنوان مشاور عالی در امور آموزشی و مدرسه الگو منصوب کرد.


حجت الاسلام خسروی نیز با تشکر از همه‌ی همکاران و ابراز خشنودی از مدت زمان فعالیت در این سمت، گفت: خوشحالم از اینکه شخصی به جمع ما اضافه شده است که دارای سوابق و تجارب ارزشمندی است. بنده هم برای تبادل اطلاعات در حوزه تعلیم و تربیت در خدمت ایشان هستم.

حجت الاسلام احمدرضا ربانی، دانش‌آموخته رشته معارف و از مؤسسین مدرسه رویش‌های انقلاب و مدرسه بین المللی حکمت هستند. ایشان، سابقه چندین سال فعالیت در مدارس صدرا را در کارنامه خود دارند.

حجت الاسلام ربانی ضمن تشکر از زحمات و خدمات انجام شده و حسن اعتماد ریاست محترم سازمان مدارس صدرا، اظهار داشت که با عنایت ائمه معصومین علیهم صلوات الله و با نگاه همدلانه و با بهره گیری از تجربه همکاران در راستای تحقق اهداف عالی آموزشی تربیتی سازمان امیدوار است در مدت حضور منشأ توفیقات باشد، ان‌شاءالله

ایشان در پایان به ذکر توصیه تربیتی از حضرت آیت الله جوادی آملی پرداختند که فرموده بودند: دعوت به کار خیر از دعوت به کار شر سخت تر است چرا که امور معنوی و الهی برای افراد ملموس نیست. اگر بخواهیم کار نتیجه بخش باشد باید توجهات معنوی بیشتری داشته و در راه تربیت دل سوخته باشیم و عشق به دانش آموز و راه تعلیم و تربیت داشته باشیم و در این راه بسوزیم تا بسوزانیم و بسازیم.

انتهای خبر/.

اخبار مرتبط؛

نظر خود را به اشتراک بگذارید

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد. قسمتهای مورد نیاز علامت گذاری شده اند *

لینک های مفید:

راه های ارتباطی:

نشانی:

تهران، خیابان ولیعصر (عج)، تقاطع ولیعصر زرتشت غربی، پلاک ۲، سازمان تبلیغات اسلامی، طبقه دوم

۱۴۱۵۸۶۳۹۷۵

demo-attachment-222-Group-29