loader image

۹ فروردین ۱۴۰۳ ۱۲:۱۴ بعد از ظهر

خوزستان به عنوان رتبه اول تأسیس مدارس صدرا، نیاز به توجه و درک ویژه دارد

رییس سازمان مدارس صدرای کشور در سفر به استان خوزستان، در نشستی صمیمانه با مدیرکل تبلیغات اسلامی و ستاد مدارس صدرای خوزستان دیدار و گفتگو کرد.

به گزارش روابط عمومی سازمان مدارس صدرا، در ابتدای این نشست که معاون اداری و مالی و مسئول ذیحسابی اداره کل نیز حضور داشتند، حجت الاسلام والمسلمین محمدمهدی نبی زاده ضمن عرض خیر مقدم، ارتباط با حلقه های تربیتی مساجد و جذب نیرو و تربیت کادر در مدارس را به عنوان یک ضرورت مطرح کرد و گفت: با توجه به اینکه هدف از تأسیس مدارس صدرا تربیت نیروی انقلابی و کادرسازی برای نظام اسلامی می باشد، در همین راستا ما دو برنامه را در خصوص راه اندازی مدارس صدرا در استان به شکل جدی در پیش گرفته ایم.

وی افزود: تکمیل توسعه و طرح نامه ویژه آموزشی یا طرح نامه مایز، که تفاوت مدارس صدرا با سایر مدارس را در بخش کیفی مشخص میکند، از مهمترین برنامه های ما در تأسیس و راه اندازی مدارس در سطح استان می باشد.

 

مدیرکل تبلیغات اسلامی خوزستان در ادامه با اشاره به این مطلب که خوزستان در بخش مدارس صدرا، درک و توجه ویژه ای می خواهد، اظهار داشت: ما در استان خوزستان قریب به ۳۰ شهرستان داریم و در سطح استان حداقل به ۶۰ مجموعه فرهنگی آموزشی نیاز داریم که به عنوان بستر و ظرفیتی مؤثر در کادرسازی بتوانیم از آنها بهره مند باشیم.

در بخش دیگری از این نشست، حجت الاسلام تقدیری، رییس سازمان مدارس صدرای کشور ضمن ابراز خرسندی از تلاقی سفر ایشان به خوزستان و مصادف شدن آن با گرامیداشت هفته بسیج، عنوان کرد: با همت و تلاشی که توسط مدیرکل تبلیغات اسلامی خوزستان در خصوص تأسیس و توسعه مدارس صدرا صورت گرفته و ارتباط بسیار خوبی که در ستاد مدارس صدرای استان و سازمان تبلیغات اسلامی برقرار شده بحمدالله شاهد اتفاقات خوبی در استان بوده ایم.

رییس سازمان مدارس صدرا، خاطرنشان کرد: بزرگترین دغدغه سازمان تبلیغات اسلامی در تأسیس مدارس صدرا، مربوط به حوزه تربیتی بوده است. لذا با توجه به کثرت مدارس صدرا در استان خوزستان نیاز به نظارت، پیگیری و حضور بیشتر در این میدان داریم.

 

لازم به ذکر است در حاشیه این نشست، در خصوص بررسی مدارس جدیدالتأسیس و گزارش آماری فعالیت های مدارس صدرای استان خوزستان بحث و تبادل نظر شد.گفتنی است؛ این سفر به مدت ۳ روز و تا سه شنبه ۲ آذر ماه ادامه خواهد داشت.

اخبار مرتبط؛

نظر خود را به اشتراک بگذارید

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد. قسمتهای مورد نیاز علامت گذاری شده اند *

لینک های مفید:

راه های ارتباطی:

نشانی:

تهران، خیابان ولیعصر (عج)، تقاطع ولیعصر زرتشت غربی، پلاک ۲، سازمان تبلیغات اسلامی، طبقه دوم

۱۴۱۵۸۶۳۹۷۵

demo-attachment-222-Group-29