loader image

۶ اردیبهشت ۱۴۰۳ ۳:۵۱ قبل از ظهر

رییس سازمان مدارس صدرا در دیدار وزیر آموزش و پرورش: هدف از تأسیس مدارس صدرا، «اجرای سند تحول» است

حجت الاسلام تقدیری گفت: هدف اول تأسیس مدارس انقلابی صدرا، «اجرای سند تحول»، هدف دوم آن «اجرای بیانیه گام دوم انقلاب» و هدف سوم؛ «تحول از نگاه رهبری» است.

حجت الاسلام و المسلمین، حامد تقدیری، رییس سازمان مدارس صدرا در دیدار با وزیر آموزش و پرورش با تشریح حوزه فعالیت مدارس صدرا ، اظهار کرد: تعداد ۲۰۰ واحد آموزشی صدرا در سطح کشور فعالیت می کنند.

وی سابقه تأسیس مدارس صدرا را ۲۰ سال اعلام و عنوان کرد: ۱۵۹ مدرسه در دوره دوم متوسطه و ۳۹ مدرسه در دوره اول متوسطه و ۱۹ مدرسه در دوره ابتدایی تحت پوشش سازمان مدارس صدرا و با عنوان مدارس انقلاب اسلامی فعالیت می کنند.

تقدیری، تصریح کرد: بیش از ۱۴ هزار دانش آموز در مدارس انقلابی صدرا تحصیل می کنند که پس از مدارس دولتی، بزرگ ترین سازمان آموزشی است که دانش آموزان دختر و پسر را در سراسر کشور تحت پوشش تعلیم و تربیت قرار داده است.

وی با اشاره به فعالیت سازمان صدرا در عرصه های بین المللی اضافه کرد: مدارس صدرا با دغدغه رهبر معظم انقلاب (مدظله العالی) شکل گرفته است و نیمی از ساختمان های مدارس صدرا هدیه مقام معظم رهبری است و نیم دیگر امانی است.

رییس سازمان مدارس صدرا خاطرنشان کرد: هدف اول تأسیس مدارس انقلابی صدرا، اجرای سند تحول و هدف دوم آن اجرای بیانیه گام دوم انقلاب و هدف سوم تحول از نگاه رهبری است.

وی ادامه داد: در سازمان صدرا، هدف ما پیاده کردن سند تحول است که با برگزاری حلسات با حضور مدیران کل آموزش و پرورش استان ها؛ ائمه جمعه و مدیران سازمان تبلیغات، پیگیری می شود.

تقدیری، برگزاری دوره های ضمن خدمت ویژه معلمان تخصصی و مدیران مدارس؛ با هدف رشد مدیران را از دیگر فعالیت های سازمان صدرا برشمرد و اظهار کرد: به طور منظم هفته ای ۳ ساعت مدیران مدارس صدرا در اجلاس مجازی شرکت می کنند. همچنین در حوزه دانش آموزی، عدالت آموزشی و عدالت پرورشی و تدریس مجازی، از سوی معلمان و تولید محتوای کمک آموزشی از جمله فعالیت های این سازمان است.

اخبار مرتبط؛

نظر خود را به اشتراک بگذارید

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد. قسمتهای مورد نیاز علامت گذاری شده اند *

لینک های مفید:

راه های ارتباطی:

نشانی:

تهران، خیابان ولیعصر (عج)، تقاطع ولیعصر زرتشت غربی، پلاک ۲، سازمان تبلیغات اسلامی، طبقه دوم

۱۴۱۵۸۶۳۹۷۵

demo-attachment-222-Group-29