loader image

۹ فروردین ۱۴۰۳ ۴:۲۰ بعد از ظهر

مراسم عزاداری دهه آخر صفر در مدرسه صدرای اردبیل

مراسم عزاداری و سوگواری بمناسبت سالروز رحلت پیامبر اکرم (ص)، شهادت امام حسن (ع) و امام رضا (ع) در مدرسه دخترانه صدرای اردبیل برگزار شد.

حجت‌الاسلام سید محسن محسنی در مراسم عزاداری سالروز رحلت پیامبر اکرم (ص) و حضرت امام حسن (ع) و حضرت امام رضا (ع) که در مدرسه دخترانه علوم و معارف اسلامی صدرا برگزار شد، در سخنانی به تبیین اهمیت ترویج تربیت دینی در بین نوجوانان و جوانان تاکید کرد و گفت: نسل جوان تشنه فهم معارف الهی است و باید از سرچشمه تعالیم دینی بهره مند شوند.

وی ایجاد باورهای دینی در نسل جوان و آینده سازمان کشورمان را از اولویت‌های فعالیت‌های فرهنگی عنوان کرد و گفت: کار کردن در مسائل فرهنگی همراه با معرفت و اعتقاد به معاد و خدا‌شناسی باید در اولویت قرار گیرد.

معاون فرهنگی، آموزشی و پژوهشی تبلیغات اسلامی استان اردبیل، با تسلیت سالروز رحلت پیامبر اکرم (ص)، به سرمشق قرادادن سیره زندگی آن حضرت در فعالیت های فرهنگی اشاره کرد و گفت: دبیران مدارس و فعالان فرهنگی باید در فعالیت های آموزشی و فرهنگی شخصیت برجسته و سیره زندگی حضرت پیامبر اکرم (ص) را که همانا رافت و مهربانی با مخاطبین بود، الگو قراردهند.

حجت‌الاسلام محسنی دانش آموزان مدارس علوم و معارف اسلامی صدرا را نیروهای انقلابی و آینده ساز جامعه عنوان کرد و گفت: مدارس صدرا باید پایگاه تبلیغ دیانت در انقلاب اسلامی بوده و در این امر باید از معلمان باورمند و دغدغه مند استفاده کرد.

در ابتدای این مراسم مریم شفایی مدیر مدرسه دخترانه صدرای اردبیل در سخنانی، به افتتاح هیئت ریحانه الحسین (ع) ویژه دانش آموزان این مدرسه اشاره کرد و گفت: تعلیم و تربیت دینی اساس کار مدرسه صدرا است و ما در تحقق این امر، از هم اندیشی اولیاء و مربیان استفاده می‌کنیم.

در ادامه مداحی و قرائت زیارت نامه حضرت رسول اکرم (س) انجام شد و حاضرین در سوگ عزای رحلت پیامبر اکرم (ص) و شهادت امام حسن (ع) و امام رضا (ع) عزاداری کردند.

اخبار مرتبط؛

نظر خود را به اشتراک بگذارید

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد. قسمتهای مورد نیاز علامت گذاری شده اند *

لینک های مفید:

راه های ارتباطی:

نشانی:

تهران، خیابان ولیعصر (عج)، تقاطع ولیعصر زرتشت غربی، پلاک ۲، سازمان تبلیغات اسلامی، طبقه دوم

۱۴۱۵۸۶۳۹۷۵

demo-attachment-222-Group-29