loader image

۹ فروردین ۱۴۰۳ ۹:۰۳ بعد از ظهر

گرامیداشت سومین سالگرد سردار دلها شهید سلیمانی

برگزاری مراسم بزرگداشت سومین سالگرد شهادت سردار شهید حاج قاسم سلیمانی در دبیرستان صدرای بیجار.

مراسم بزرگداشت سومین سالگرد شهادت سردار شهید حاج قاسم سلیمانی روز سه شنبه 13 دی ماه 1401 با حضورکادر، معلمان و دانش آموزان در دبیرستان دخترانه صدرای بیجار برگزار شد.
در این مراسم نرجس اصفهانی مدیر مدرسه با اشاره به شاخصه های اخلاقی شهید سلیمانی گفت: شهید سلیمانی الگویی برای تمامی نسل ها خواهد بود و به قشر خاصی تعلق ندارد. وی یک ایرانی بود با دشمن خشن ترین برخورد را داشت که حتی با شنیدن اسم سردار سلیمانی به وحشت می افتادند اما همین شهید والامقام در خاک کشورش با مردمش و اطرافیانش نرم خوترین و پرمحبت ترین رفتار را داشت.
توصیه من به شما دانش آموزان این است که با دوستان و مردم خود مهربانترین ومصداق آیه شریفه «أَشِدَّاء عَلَى الْكُفَّارِ رُحَمَاء بَيْنَهُمْ» و همچون شهید سلیمانی و ادامه دهنده راه شهید سلیمانی باشید.
از دیگر برنامه های این مراسم می توان به اجرای سرود توسط پایه هفتم، نوشتن روی بنر با این مضمون که : احساست به تصویر حاج قاسم را در چند جمله بنویس توسط دانش آموزان، اولیاء و کادر مدرسه، شرکت در پویش های مختلف مجازی و تولید محتواهای دانش آموزی در شبکه مجازی شاد، قرائت دلنوشته، ختم صلوات هدیه به روح پاک شهید، پخش مداحی و ایستگاه صلواتی در مدرسه اشاره نمود.

اخبار مرتبط؛

نظر خود را به اشتراک بگذارید

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد. قسمتهای مورد نیاز علامت گذاری شده اند *

لینک های مفید:

راه های ارتباطی:

نشانی:

تهران، خیابان ولیعصر (عج)، تقاطع ولیعصر زرتشت غربی، پلاک ۲، سازمان تبلیغات اسلامی، طبقه دوم

۱۴۱۵۸۶۳۹۷۵

demo-attachment-222-Group-29