loader image

۱۰ فروردین ۱۴۰۳ ۳:۰۱ قبل از ظهر

آغاز سال تحصیلی جدید

سال تحصیلی 1400-1401 دبیرستان پسرانه علوم ومعارف اسلامی صدرای گرگان باحضور مدیر کل محترم سازمان تبلیغات اسلامی گلستان ،حجه الاسلام والمسلمین گرزین ،آغاز شد.

صبح امروز شنبه سوم مهرماه ،دبیرستان پسرانه علوم و معارف اسلامی صدرای گرگان بازگشایی گردید.

در آیین بازگشایی دبیرستان صدرای گرگان که کلاس دهمی ها با رعایت کامل پروتکل های بهداشتی حضور داشتند ،حجت الاسلام والمسلمین حاج آقا گرزین مدیر کل محترم سازمان تبلیغات اسلامی گلستان حضور یافت ،و پس از قرائت قرآن و سرود جمهوری اسلامی به ایراد سخنرانی پرداخت .

ایشان با اشاره به فداکاری نوجوان ایذه ای، علی لندی، که موجب نجات جان دو خانم هم وطن گردید وجان خود را دراین راه بخشید،بیان داشت :عروج شهادت گونه این نوجوان نشان‌دهنده وجود عزم و اراده و فداکاری در نوجوانان ماست، و ما باید از رفتار این نوجوان سرمشق بگیریم.

حجه الاسلام والمسلمین گرزین در بخش دیگری از سخنان خود به وضعیت شهید چمران اشاره کرد که با داشتن بالاترین درجات علمی و لبخند زدن دنیا به ایشان که می‌توانست میلیون‌ها دلار برای خود جمع آوری نماید به همه زخارف دنیوی پشت پا زد و با حضور در جبهه های حق علیه باطل به جنگ‌های نامنظم با دشمن پرداخت و ضمن رسیدن به درجه رفیع شهادت به یاری مردم شتافت تا بیش از این دشمن جسور نشود .

پایان بخش سخنان حجت الاسلام گرزین اشاره به تعلیم و تعلم و افزایش دانش بود که در این زمینه به نوجوانان توصیه کرد رهبری معظم انقلاب حضرت امام خامنه‌ای را سرمشق خود قرار دهند که چگونه با مشغولیت های فراوانی که دارد توانسته است بیشترین رمان را در طول زندگی پر برکت خود مطالعه نمایندکه البته در این زمینه از تند خوانی بهره برده است.

ایشان همچنین در پایان مراسم، زنگ آغاز سال تحصیلی جدید را نیز نواختند

اخبار مرتبط؛

نظر خود را به اشتراک بگذارید

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد. قسمتهای مورد نیاز علامت گذاری شده اند *

لینک های مفید:

راه های ارتباطی:

نشانی:

تهران، خیابان ولیعصر (عج)، تقاطع ولیعصر زرتشت غربی، پلاک ۲، سازمان تبلیغات اسلامی، طبقه دوم

۱۴۱۵۸۶۳۹۷۵

demo-attachment-222-Group-29