loader image

۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ ۱:۳۳ قبل از ظهر

افتتاح طرح آلاله های زهرایی

طرح آلاله های زهرایی در راستای جهاد تبیین و گسترش فرهنگ انقلابی، اسلامی در دبیرستان دخترانه صدرای اردبیل آغاز شد.

عبدلی مدیر دبیرستان دخترانه صدرای اردبیل از افتتاح طرح آلاله های زهرایی در این آموزشگاه خبر داد این طرح به منظور تشویق واجرایی مطلوب برنامه های آموزشی و پرورشی آموزشگاه در 3 مرحله اجرا می شود.

مرحله اول: دختران صدرا شامل دانش آموزانی می شود که وضعیت حجاب و پوشش و تربیتی مناسب دارند این افراد وارد مرحله اول می شوند و در ذیل هر کلاس تعداد و میزان پیشرفت هر کلاس در هر مرحله ذکر می شود.
مرحله دوم: ستاره های صدرا، مرحله بالاتر از مرحله قبل می باشد وپیش شرط ورود به این مرحله داشتن حجاب برتر وچادری بودن می باشد. دختران شامل علاوه بر ویژگی ذکر شده باید از لحاظ تربیتی و رفتاری الگو بوده و در برنامه های آموزشی و پرورشی مدرسه شاخص باشند.
مرحله سوم : آلاله های زهرایی (این مرحله بالاترین مرتبه می باشد هدف عمده از اجرای این مرحله توسل به فرمایشات مقام معظم رهبری و اجرای جهاد تبیین در مدرسه و استفاده از ظرفیت های دانش آموزان برای اجرای خواسته های آقا می باشد.)
دخترانی که وارد این مرحله می شوند باید علاوه بر محاسنات قبلی در جلسات ماهانه که در مدرسه اجرا می شود طرح و برنامه خود را برای اجرای برنامه های پرورشی به خصوص حجاب و جهاد تبیین ارائه کنند و صاحب فکر و نظر باشند و برنامه های پیشنهادی را اجرا و برنامه ریزی کنند. برای دانش آموزانی که وارد این مرحله می شوند علاوه بر امتیازات درون مدرسه ای، اردوی زیارتی مشهد درنظر گرفته می شود و به دانش آموزان یادآور می شویم که از نظر تعداد افراد برای اعزام به اردو مشکلی وجود ندارد و تمام دختران می توانند وارد این مرحله شده و از امتیازات آن برخوردار شوند.
همچنین در راستای تکمیل اجرای طرح ایجاد کانال در فضای شاد با عنوان: آلاله های زهرایی، اقدامات ذیل انجام شد:
– عضویت کلیه دانش آموزان و معلمان در کانال و انتخاب دانش آموزان برتر مرحله سوم با عنوان مدیران گروه و افسران جنگ نرم.
– بارگذاری مطالب و تبین و روشنگری در مورد حقایق و زدودن بدفهمی ها و کج فهمی ها از معارف انقلاب اسلامی و پیشگیری از آسیب های اجتماعی.
– در نظر گرفتن اعضای سازمان تبلیغات به عنوان اعضای افتخاری در گروه، ضمن معرفی به دانش آموزان از مطالب و محتوای ارائه شده توسط ایشان استفاده می شود.

اخبار مرتبط؛

نظر خود را به اشتراک بگذارید

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد. قسمتهای مورد نیاز علامت گذاری شده اند *

لینک های مفید:

راه های ارتباطی:

نشانی:

تهران، خیابان ولیعصر (عج)، تقاطع ولیعصر زرتشت غربی، پلاک ۲، سازمان تبلیغات اسلامی، طبقه دوم

۱۴۱۵۸۶۳۹۷۵

demo-attachment-222-Group-29