loader image

۶ اردیبهشت ۱۴۰۳ ۲:۱۹ بعد از ظهر

«با خانواده فیلم ببینید»؛ آشنایی با سامانه عماریار

«عماریار»، سامانه تخصصی انتشار و اکران آثار جبهه فرهنگی انقلاب اسلامی است که با تکیه بر تجربه «جشنواره مردمی فیلم عمار»، فعالیت خود را از سال 1397 آغاز کرده است. این سامانه با شعار «با خانواده فیلم ببینید»، می‌کوشد محتوای سالم از فیلم‌های مستند، سینمایی، پویانمایی، فیلم‌های کوتاه و نماهنگ از تولیدات داخل و خارج کشور را در ژانرهای مختلف (کودک و نوجوان، خانوادگی، علمی‌تخیلی، سیاسی و …) و موضوعات متنوع (اقتصادی، تاریخی، فرهنگی و اجتماعی، سیاسی، انقلاب اسلامی و …) در اختیار مخاطبان قرار دهد.

عماریار از سال 1397 فعالیت خود را با هدف حمایت از فیلمسازان جوان و حزب‌اللهی شروع کرد. اما در سال 1398 با انتشار فیلم‌های سینمایی انقلابی مانند منطقه پرواز ممنوع، بنیامین و 23 نفر، فعالیت خود را جدی‌تر پیگیری کرد و در همان سال موفق شد با اکران مردمی این فیلم‌ها در شهرها و مناطق فاقد سینما، به فروش بیش از 1 میلیارد و 400 میلیون تومانی دست یابد. با شیوع ویروس منحوس کرونا و جهش حضور و استفاده مردم در فضای مجازی، عماریار هم فعالیت خود را گسترده‌تر کرد و از فروردین سال 1399، به طور تخصصی و جدی وارد فضای وی‌اودی‌ها (VOD) شد.

آثار منتشرشده در عماریار، در کنار قالب‌های گوناگون اعم از مستند، داستانی، پویانمایی، نماهنگ و …، شامل موضوعات و ژانرهای متنوع برای تمام سنین است. از جمله این موضوعات می‌توان به اقتصادی،اجتماعی، رؤیای ایرانی، جنگ نرم، سبک زندگی، سیاسی، دفاع مقدس، مدافعان حرم، حمایت از کالای ایرانی، عفاف و حجاب ، تولید ملی و …اشاره کرد.

انتشار محتواهای آموزشی و کارگاهی تخصصی مستند و فیلم‌سازی هم که قطعاً برای علاقه‌مندان به هنر سینما جذاب است، داخل سایت عماریار قرار دارد.

در حال حاضر سایت عماریار را می‌توان مرجع محصولات جبهه فرهنگی انقلاب اسلامی دانست.

اخبار مرتبط؛

نظر خود را به اشتراک بگذارید

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد. قسمتهای مورد نیاز علامت گذاری شده اند *

لینک های مفید:

راه های ارتباطی:

نشانی:

تهران، خیابان ولیعصر (عج)، تقاطع ولیعصر زرتشت غربی، پلاک ۲، سازمان تبلیغات اسلامی، طبقه دوم

۱۴۱۵۸۶۳۹۷۵

demo-attachment-222-Group-29