loader image

۷ اردیبهشت ۱۴۰۳ ۵:۴۵ بعد از ظهر

برگزاری «اعتکاف علمی و فرهنگی» در دبیرستان دخترانه صدرای اردبیل

مدیر مدرسه صداری اردبیل از برگزاری «اعتکاف علمی و فرهنگی» در دبیرستان دخترانه صدرای اردبیل خبر داد.

به گزارش روابط عمومی اداره کل تبیغات اسلامی اردبیل، ناهیده عبدلی در مصاحبه ای به برگزاری «اعتکاف علمی و فرهنگی» ویژه دانش آموزان دبیرستان دخترانه صدرای اردبیل اشاره کرد و گفت: در راستای تقویت بنیه آموزشی دانش آموزان و ارتقای سطح فرهنگی در بین آنان، برنامه سراسری ابلاغی از مرکز با عنوان «اعتکاف علمی و فرهنگی» در مدرسه صدرای اردبیل برگزار شد.

وی افزود: در این برنامه، کلاس های آموزشی ویژه مقاطع دهم تا دوازدهم رشته علوم و معارف اسلامی با حضور دبیران این مدرسه برگزار و میزان توانایی و استعداد دانش آموزان ارزیابی و نواقص و اشکالات آنان پاسخ داده شد.

مدیر مدرسه صدرای اردبیل به اجرای برنامه فرهنگی بمناسبت ایام فاطمیه با عنوان «خانه مادری» در این مدرسه اشاره کرد و گفت: ویژه برنامه سالروز شهادت حضرت زهرا (س) و ایام فاطمیه با عنوان «خانه مادری» در قالب سخنرانی، مداحی، اقامه نماز جماعت، مسابقات ورزشی، مطالعه و مباحثه گروهی و سفره احسان حضرت زهرا (س) با حضور دانش آموزان و کارکنان مدرسه صدرای اردبیل برگزار شد.

عبدلی افزود: در این مراسم حجت الاسلام صابر طهماسبی رئیس اداره امور قرآنی تبلیغات اسلامی اردبیل در سخنانی به تبیین سیره زندگانی حضرت زهرا (س) پرداخت و بر ضرورت الگوگیری از سبک زندگی فاطمی تاکید کرد.

گفتنی است، این برنامه فرهنگی روز پنجشنبه 24 آذرماه از ساعت 8 صبح تا 16 عصر در محل دبیرستان دخترانه صدرای اردبیل برگزار شد.

اخبار مرتبط؛

نظر خود را به اشتراک بگذارید

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد. قسمتهای مورد نیاز علامت گذاری شده اند *

لینک های مفید:

راه های ارتباطی:

نشانی:

تهران، خیابان ولیعصر (عج)، تقاطع ولیعصر زرتشت غربی، پلاک ۲، سازمان تبلیغات اسلامی، طبقه دوم

۱۴۱۵۸۶۳۹۷۵

demo-attachment-222-Group-29