loader image

۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ ۵:۰۹ قبل از ظهر

جشن آغاز دهه فجر و میلاد امام علی (ع) و روز پدر

جشن آغاز دهه فجر و میلاد امام علی (ع) و روز پدر توسط دانش آموزان دبیرستان دخترانه صدرا برگزار شد.

همزمان با فرارسیدن ایام الله دهه فجر انقلاب اسلامی و میلاد با سعادت مولی الموحدین حضرت علی (ع) و روز پدر مراسم جشن با شکوه دبیرستان دخترانه صدرا مهریز، با حضور مسیولین سازمان تیلیغات اسلامی استان و مسئولین آموزش و پرورش شهرستان و نیز دبیران، دانش آموزان، پدران و مادران صدرایی، با اجرای مجری توانمند شهرستان، جناب آقای زارع بیدکی  در روز چهارشنبه12 بهمن 1401  در محل سالن شهید کشاورزی مهریز برگزار شد.

در این مراسم پس از تلاوت قرآن مجید و سرود جمهوری اسلامی ایران، مدیر آموزش و پرورش شهرستان ضمن تبریک مناسبت های فوق الذکر، اجرای چنین برنامه هایی را لازم و اثر بخش دانست. ایشان همچنین از عملکرد مطلوب مدارس صدرای شهرستان قدردانی نمود.

در ادامه، حجه الاسلام جعفر پور مسئول مدارس صدرا اداره کل تبلیغات اسلامی یزد، نیز سخنانی در خصوص افتخار آفرینی دانش آموزان صدرایی و وضعیت مطلوب مدارس صدرا  عنوان نمودند.

مولودی خوانی، برگزاری مسابقه ی شاد بین پدران، قرائت دکلمه و اهدای جوایز به برگزیدگان علمی، فرهنگی، هنری و فعالین آموزشگاه  از دیگر برنامه های اجرا شده در این مراسم بود.

در پایان دانش آموزان سرود زیبای تکیه گاه را اجرا و سپس با اهدای گل به پدران و دست بوسی از آنها از زحماتشان قدردانی نمودند.

اخبار مرتبط؛

نظر خود را به اشتراک بگذارید

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد. قسمتهای مورد نیاز علامت گذاری شده اند *

لینک های مفید:

راه های ارتباطی:

نشانی:

تهران، خیابان ولیعصر (عج)، تقاطع ولیعصر زرتشت غربی، پلاک ۲، سازمان تبلیغات اسلامی، طبقه دوم

۱۴۱۵۸۶۳۹۷۵

demo-attachment-222-Group-29