loader image

۸ اردیبهشت ۱۴۰۳ ۴:۳۳ بعد از ظهر

برگزاری رویداد استانی نوآوین در استان مرکزی

مدیر اجرایی تشکل نوآوین از برگزاری رویداد استانی «نوآوین» با شرکت دانش آموزان استان مرکزی خبر داد.

به گزارش روابط عمومی بنیاد ملی نوجوان، مدیر اجرایی تشکل نوآوین، سید علی اسماعیل زاده گفت: رویداد استانی تشکل نوآوین ویژه نوجوانان دبیرستانی در شهر اراک با همت اداره کل تبلیغات اسلامی استان مرکزی برگزار شد.

مدیر اجرایی تشکل نوآوین بیان داشت: رویداد نوآوین با حضور 130 نفر دانش آموزان منتخب از شهرهای اراک، محلات، خمین، مالیجرد، تفرش در دانشگاه صنعتی اراک برگزار شد.

سید علی اسماعیل زاده با بیان اینکه اهداف چندگانه ای در برگزاری رویداد نوآوین از پیش تعیین شده بود، اضافه کرد: در این رویداد علاوه بر آموزش نوجوانان در راستای کنشگری و تاثیرگذاری، به بازدیدهایی از کارخانه ماشین سازی، آذرآب، واگن پارس پرداخته شد که در کنار تربیت نوجوان کنشگر، از روایت نوجوان ایرانی در تبیین دستاوردهای انقلاب اسلامی بهره ببریم.

وی خاطر نشان کرد: پس از شرکت نوجوان ها در باشگاه های آموزشی تشکل نوآوین با بوم نویسی و طراحی نقشه راه، به کنشگری با موضوع روایت پیشرف پرداختند و در آخر از آثار تولید شده برتر تجلیل به عمل آمد.

آقای اسماعیل زاده هدف خود را از برگزاری رویداد استانه اینطور بیان کرد: تأکید ما بر این است که در این رویداد از ظرفیتهای استانی و تشکل‌های مردم نهاد بهره مند شویم و با ارگان‌های مرتبط با حوزه نوجوانان همکاری لازم را انجام دهیم.

 

اخبار مرتبط؛

نظر خود را به اشتراک بگذارید

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد. قسمتهای مورد نیاز علامت گذاری شده اند *

لینک های مفید:

راه های ارتباطی:

نشانی:

تهران، خیابان ولیعصر (عج)، تقاطع ولیعصر زرتشت غربی، پلاک ۲، سازمان تبلیغات اسلامی، طبقه دوم

۱۴۱۵۸۶۳۹۷۵

demo-attachment-222-Group-29