loader image

۱۷ اردیبهشت ۱۴۰۳ ۴:۰۱ قبل از ظهر

تاسيس كانون فارغ التحصيلان دبيرستان صدراي رشت

کانون دانش آموختگان دبیرستان صدرای رشت در راستای استمرار ارتباط مدرسه و دانش آموختگان، به منظور ایجاد ارتباط پیوسته با دانش آموختگان و حمایت از فارغ التحصیلان این مرکز آموزشی و پرورشی آغاز به کار نمود.

با سلام و احترام کانون دانش آموختگان دبیرستان صدرای رشت در راستای استمرار ارتباط مدرسه و دانش آموختگان، به منظور ایجاد ارتباط پیوسته با دانش آموختگان و حمایت از فارغ التحصیلان این مرکز آموزشی و پرورشی آغاز به کار نمود.

ماده۱ – نام و تعریف کانون: ۱-۱ نام کانون عبارت است از ” کانون دانش آموختگان مجتمع آموزشی و پرورشی معارف اسلامی صدرای رشت که برای اختصار “کانون دانش آموختگان صدرای رشت” نامیده می شود. ۲-۱ کانون تشکیلاتی است مستقل که به هیچ یک از احزاب، گروه ها، انجمن ها، نهادها و جمعیت های سیاسی وابستگی ندارد و با پایبندی به مصالح مجتمع آموزشی و پرورشی صدرای رشت جهت تحقق اهداف مندرج در این اساسنامه فعالیت می نماید.

ماده۲ – محل استقرار کانون: دفتر کانون دانش آموختگان در دبیرستان علوم و معارف اسلامی صدرا واقع در رشت پل عراق ، کوچه شهاب کوچه فردوسی ۱ می باشد.

ماده۳ – مدت فعالیت: مدت فعالیت کانون نامحدود است ( مدت فعالیت تابع فعالیت موسسه است).

ماده۴ – اهداف کانون عبارتند از: ۴-۱ حفظ ارتباط مستمر بین دانش آموختگان و مسئولین مدرسه و سازمان ۴-۲ ارتقای سطح دانش و فن آوری و مهارت های اشتغال زایی از طریق ایجاد ارتباط موثر بین دبیرستان معارف صدرا و دانش آموختگان شاغل در بخشهای مختلف اقتصادی، اجتماعی و فرهنگی ۴-۳ بهره گیری از نظرات و تجارب دانش آموختگان در جهت ارتقاء سطح علمی و حل مشکلات مجتمع آموزشی و پرورشی صدرا ۴-۴ سازماندهی، حمایت و هدایت دانش آموختگان برای اشتغال در بخش های مختلف ۴- ۵ ارج نهادن و معرفی برون دادهای تحقیقاتی و آموزشی، تجربیات و خدمات دانش آموختگان

ماده۵ – وظایف کانون: ۵-۱ کانون در اولین گام نسبت به شناسایی دانش آموختگان موسسه اقدام و کلیه اطلاعات و توانایی های آنها را در یک سامانه درج می نماید. ۵-۲ کانون نیازهای علمی، فرهنگی، اجتماعی و فنی بخشهای مختلف اجرایی کشور را شناسایی و ارائه می نماید. ۵-۳ برگزاری کنفرانس ها، سمینارها و گردهمایی ها در حوزه های مختلف به منظور ایجاد تعامل بین موسسه، دانش آموختگان و آحاد جامعه ۵-۴ همکاری، هدایت و راهنمایی در جذب دانش آموختگان در بخش های علمی، فرهنگی، صنعتی و اجرایی کشور با حمایت و راهنمایی مشاوران و متخصصان جهت شرکت در فرایند آزمون های استخدامی دولتی و بخش خصوصی. ۵-۵ ایجاد ارتباط با سایر انجمن ها، کانون ها و موسسات. ۵-۶ کمک به پیشبرد اهداف موسسه با استفاده از توانایی های اعضاء.

ماده۶ – عضویت در کانون: عضو پیوسته: کلیه افرادی که دانش آموخته دبیرستان علوم و معارف اسلامی صدرا می باشند به عنوان عضو پیوسته کانون شناخته می شوند و کارت عضویت کانون دانش آموختگان برای اشخاص ذی نفع صادر خواهد شد. عضو وابسته: افراد موثری که دانش آموخته نمی باشند اما می توانند در تحقق اهداف کانون همکاری نمایند به عنوان عضو وابسته پذیرفته می شوند.

اخبار مرتبط؛

نظر خود را به اشتراک بگذارید

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد. قسمتهای مورد نیاز علامت گذاری شده اند *

لینک های مفید:

راه های ارتباطی:

نشانی:

تهران، خیابان ولیعصر (عج)، تقاطع ولیعصر زرتشت غربی، پلاک ۲، سازمان تبلیغات اسلامی، طبقه دوم

۱۴۱۵۸۶۳۹۷۵

demo-attachment-222-Group-29