loader image

۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ ۸:۱۱ قبل از ظهر

جشن فرشته ها

جشن فرشته ها ویژه دختران 9 ساله با هدف آشنا کردن دانش آموزان با وظایف سن تکلیف در مدرسه دخترانه صدار اردبیل برگزار شد.

به گزارش عبدلی مدیر صدرای اردبیل، جشن بزرگ فرشته‌ها ویژه دختران ملکف ۹ ساله دبستان ابتدایی هانیه اردبیل به میزبانی مدرسه صدرا و با همکاری اداره کل تبلیغات اسلامی استان اردبیل و دختران یگان ویژه که از فارغ التحصیلان دبیرستان صدرا بوده وهم اکنون در دانشگاه افسری مشغول به تحصیل هستند در سالن آمفی تاتر آموزشگاه برگزار گردید.
حجت الاسلام محمدباقر غلامی نایب رئیس مجمع کانون‌های فرهنگی تبلیغی کشور در این مراسم در سخنانی به تعریف سن تکلیف در آموزه‌های دینی اشاره و اظهار کرد: ما برای هر عید یا هر مناسبت خوب که از طرف پروردگار نعمتی به ما رسیده باشد، جشن می‌گیریم تا بدین وسیله سپاسگزاری، شکر و شادی خود را ابراز کنیم و به تکلیف رسیدن نیز، یک عید به حساب می‌آید، چون از نظر عقلی و جسمی به حدّی رسیده ایم که خداوند ما را مکلف به انجام تکالیف دینی کرده است.
وی گفت: ما با «جشن تکلیف»، نعمت‌های خدا را گرامی می‌داریم و این روز بزرگ را به‌عنوان یک روز پرشکوه و خاطره‌ای به یادماندنی به یاد می‌سپاریم. نایب رئیس مجمع کانون‌های فرهنگی تبلیغی کشور انسان مطیع امر خداوند را برتر از فرشتگان عنوان کرد و گفت: انجام تکالیف دینی و پرهیز از کارهای حرام نشان دهنده کمال انسان است یعنی مسلمانی که به همه وظایف خود عمل کند و بنده خالص و مطیع پروردگار باشد، «انسان کامل» می‌شود و مقامش از فرشتگان هم بالاتر است. در ادامه این مراسم برنامه‌های فرهنگی، اجرای سرود، مسابقه و اهدای جوایز به دانش آموزان مکلف انجام شد و به مناسبت روز معلم از دبیران و تلاشگران عرصه آموزشی، فرهنگی و تربیتی مدارس هانیه و علوم و معارف اسلامی صدرای اردبیل تجلیل شد.‌

 

اخبار مرتبط؛

نظر خود را به اشتراک بگذارید

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد. قسمتهای مورد نیاز علامت گذاری شده اند *

لینک های مفید:

راه های ارتباطی:

نشانی:

تهران، خیابان ولیعصر (عج)، تقاطع ولیعصر زرتشت غربی، پلاک ۲، سازمان تبلیغات اسلامی، طبقه دوم

۱۴۱۵۸۶۳۹۷۵

demo-attachment-222-Group-29