loader image

۸ اردیبهشت ۱۴۰۳ ۹:۱۸ قبل از ظهر

حضور سازمان مدارس صدرا در نمایشگاه الف‌تا آموزش و پرورش

غرفه سازمان مدارس صدرا در نمایشگاه الف‌تا حضور یافته تا به عنوان بزرگ‌ترین شبکه مدارس دولتی بعد از آموزش و پرورش، نمونه برنامه‌های آموزشی و پرورشی‌اش را بر اساس سند تحول آموزش پرورش و بایسته‌های آن ارائه دهد.

حجت‌ الاسلام محمدحامد مبینی، قائم مقام سازمان مدارس صدرا در این باره گفت: سازمان مدارس صدرا در این نمایشگاه ایده‌ها و برنامه‌هایش را بر اساس سند تحول و پیوست‌های ان ارائه می‌دهد.

قائم مقام سازمان مدارس صدرا تاکید کرد: هدف دیگر سازمان مدارس صدرا از حضور در رویداد الف تا، هم‌افزایی و دغدغه‌ سازی در راستای پیاده‌سازی این سند در مدارس دولتی است. یکی از مسائل ما این است که دغدغه‌مندان تعلیم و تربیت اسلامی بیشتر به مدارس غیرانتفاعی توجه دارند. رفتن به سمت مدارس غیردولتی باعث می‌شود محصلان به نوعی از تخاطب عمومی جامعه جدا شوند.

مبینی با بیان اینکه ما سعی کرده ایم در تعامل با بازدیدکنندگان این دغدغه‌ها را انتقال دهیم، افزود: برنامه‌های سند تحول، دست نیافتنی نیستند. حرف صدرا به طور خلاصه این است که ما می‌توانیم اهداف و رویکرد سند تحول را در مدارس دولتی به اجرا درآوریم.

او در باره ارتباط‌ گیری با مخاطبان و سایر غرفه‌ها بیان کرد: ما به مراجعه‌ کنندگان در باب مدیریت مدرسه و اجرای برنامه‌های گوناگون در مدارس مشاوره‌هایی از جنس مدیریت آموزشی، مدیریت پرورشی و مدیریت اجرایی می‌دهیم.

قائم مقام سازمان مدارس صدرا در پایان گفت: تلاش دیگر ما برقراری تعامل با مدارس هم‌ سو بوده، مدارسی که می‌توانیم کمک‌کار یکدیگر در عرصه پیاده‌ سازی سند تحول آموزش پرورش باشیم و هم‌افزایی کنیم و تصور ما این است که گام‌های قابل قبولی در این راستا برداشته‌ایم.

اخبار مرتبط؛

نظر خود را به اشتراک بگذارید

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد. قسمتهای مورد نیاز علامت گذاری شده اند *

لینک های مفید:

راه های ارتباطی:

نشانی:

تهران، خیابان ولیعصر (عج)، تقاطع ولیعصر زرتشت غربی، پلاک ۲، سازمان تبلیغات اسلامی، طبقه دوم

۱۴۱۵۸۶۳۹۷۵

demo-attachment-222-Group-29