loader image

۵ اردیبهشت ۱۴۰۳ ۸:۳۳ قبل از ظهر

درخشش دانش آموزصدرایی در اولین استارت‌آپ ویکند ابرکوه

دانش اموز «فاطمه سادات سجادی » از پایه هفتم آموزشگاه صدرای ابرکوه در اولین استارت آپ ویکند دانش آموزی شهرستان ابرکوه پذیرفته و به مرحله بعدی راه یافت.

شناسایی استعدادهای متنوع دانش اموزی و تمهید مقدمات رشد آن از وظایف مدارس در دوره اول متوسطه می باشد. دبیرستان صدرا ابرکوه می کوشد ضمن شناسایی و هدایت صحیح این استعدادها، زمینه تخلق به اخلاق اسلامی را نیز در این دانش آموزان مستعد فراهم نماید.

اولین استارت آپ ویکند دانش آموزی شهرستان ابرکوه با همکاری مرکز رشد فناوری استان یزد و با میزبانی دانشگاه آزاد اسلامی ابرکوه بامحوریت های رویداد تولید محتوای دیجیتال، دیجیتال مارکتینگ، کشاورزی هوشمند، شهر هوشمند، صنایع خلاق در ابرکوه از طریق فراخوان برگزار گردید. دانش آموزان داوطلب در گروه‌هایی پنج نفره وارد عرصه رقابت شدند.

دانش آموز «فاطمه سادات سجادی » از پایه هفتم آموزشگاه صدرا ابرکوه عضو گروهی بود که ایده بشر دوستانه آنها در ساخت وسیله ای که امکان اشتباه در مصرف داروهای پزشکی را برای افراد روشندل و بیسواد به حداقل می رساند، پذیرفته و به مرحله بعدی راه یافت. والدین این دانش آموز صدرایی از پرستاران تلاشگری هستند که در طول دوران کرونا خدمات قابل تقدیری را به شهروندان مبتلا ارائه کرده اند.

  

اخبار مرتبط؛

نظر خود را به اشتراک بگذارید

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد. قسمتهای مورد نیاز علامت گذاری شده اند *

لینک های مفید:

راه های ارتباطی:

نشانی:

تهران، خیابان ولیعصر (عج)، تقاطع ولیعصر زرتشت غربی، پلاک ۲، سازمان تبلیغات اسلامی، طبقه دوم

۱۴۱۵۸۶۳۹۷۵

demo-attachment-222-Group-29