loader image

۸ اردیبهشت ۱۴۰۳ ۸:۵۴ بعد از ظهر

دومین اجلاس ملی بهشت

همزمان با سالروز تاسیس سازمان تبلیغات اسلامی دومین اجلاس بهشت ویژه تشکل ها و فعالان تربیت اسلامی دختران سراسر کشور برگزار شد.

به گزارش روابط عمومی سازمان صدرا دومین نشست بنیان بهشت، در اول و دوم  تیرماه ۱۴۰۲ در سالن همایش های بین المللی صداوسیمای استان تهران برگزار شد.
مسئول دبیرخانه این نشست در گفت و گویی بیان کرد: همانطور که رهبر معظم انقلاب فرمودند نونهالانی که در اختیار دستگاه فرهنگى کشور قرار دارند، عزیزترین و سرشارترین سرمایه و ذخیره‌‏ی آینده‏‌ی این ملت اند.
باقریان ادامه داد: در بلندمدت، هیچ چیز به اندازه‏ ى تعلیم و تربیت اهمیت ندارد از این جهت بنیاد ملی نوجوان تصمیم گرفت بنیان هم افزایی شبکه تعلیم و تربیت (بهشت) را ایجاد کند.
وی با اشاره به اینکه این نشست ۴ هدف را دنبال می کند، بیان کرد: آشنایی دو سویه بنیان بهشت و مجموعه های فعال در عرصه تعلیم و تربیت دختران نوجوان، هم افزایی مجموعه های فعال در عرصه تعلیم و تربیت دختران نوجوان، معرفی ظرفیت این مجموعه های فعال به حاکمیت و تهیه کتاب اول مجموعه های فعال در عرصه تعلیم و تربیت دختران نوجوان از جمله این اهداف است.
سرکار خانم جلالی مسئول اجلاس بهشت نیز به برنامه ها و فعالیت‌های انجام شده اشاره کرد و گفت: دراین برنامه بیش از هفتصد تشکل فعال دخترانه سراسر کشور حضور داشتند و در بخش های مختلف برنامه، حاضرین از سخنرانی های حجت الاسلام و المسلین قمی ریاست سازمان تبلیغات اسلامی، حجت الاسلام و المسلمین آقا تهرانی رئیس کمیسیون فرهنگی مجلس شورای اسلامی، حجت الاسلام تقدیری رئیس بنیاد ملی نوجوان، حجت الاسلام عزت زمانی معاون فرهنگی سازمان تبلیغات اسلامی و جناب آقای جانباز رئیس حوزه هنری کودک و نوجوان بهرمند شدند.

خانم جلالی افزودند: تشکل ها  تلاش می کنند برای عملیات اوقات فراغت و محرم و اربعین هم افزایی داشته باشند و عملیات منسجمی را برنامه ریزی کنند.

حضور در یادمان شهدا در بهشت زهرا با روایتگری حاج حسین یکتا از دیگر برنامه های این اجلاس بود.

اخبار مرتبط؛

نظر خود را به اشتراک بگذارید

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد. قسمتهای مورد نیاز علامت گذاری شده اند *

لینک های مفید:

راه های ارتباطی:

نشانی:

تهران، خیابان ولیعصر (عج)، تقاطع ولیعصر زرتشت غربی، پلاک ۲، سازمان تبلیغات اسلامی، طبقه دوم

۱۴۱۵۸۶۳۹۷۵

demo-attachment-222-Group-29