loader image

۴ اردیبهشت ۱۴۰۳ ۸:۲۳ بعد از ظهر

راه اندازي غرفه كتاب فاطمي و علوي همزمان با ايام فاطميه

همزمان با ايام فاطميه غرفه كتاب با موضوع حضرت فاطمه زهرا سلام الله عليها، حضرت علي عليه السلام و موضوع ولايت در دبيرستان پسرانه صدراي رشت راه اندازي گرديد.

به گزارش واحد روابط عمومي و رسانه بسيج دانش آموزي دبيرستان پسرانه صدراي رشت در اين غرفه آثار و كتب مرتبط با حضرت فاطمه زهرا سلام الله عليها و حضرت علي (ع) و موضوعات مرتبط با حوزه عترت و ولايت در معرض ديد بازديدكنندگان قرار گرفت. كتاب هايي در خصوص سبك زندگي و سيره عبادي-اخلاقي، فرهنگ جامع سخنان، زندگي نامه، خطبه ها، داستان هاي زندگي حضرت فاطمه زهرا سلام الله عليها و حضرت علي(ع) و … در اين غرفه در دسترس دانش آموزان و دبيران قرار گرفت.

سعيد رضائي، مدير دبيرستان صدراي رشت ضمن عرض تسليت به مناسبت فرا رسيدن شهادت حضرت فاطمه زهرا سلام الله عليها هدف از راه اندازي غرقه كتاب “فاطمي و علوي” را آشنايي نسل جوان با سيره و سبك زندگي حضرت زهرا سلام الله عليها و حضرت علي (عليه السلام) و شناخت آثار و كتب مرتبط با ايشان دانستند و اذعان داشتند سبک زندگی حضرت زهرا(س) و حضرت علي (ع) باید از گوشه کتابخانه‌ها به زندگی ما وارد شود. فضای جامعه باید رنگ و بوی فاطمی به خود بگیرد که در این میان، نقش كتب و آثار علمي برای آشنایی همه افراد جامعه نسبت به سبک زندگی اهل بیت (علیهم السلام) بسیار سازنده خواهد بود و انسان‌ها می‌توانند الگوها را دریابند و در زندگی به کار گیرند. همچنين در اين غرقه آثار و كتب حوزه عترت و ولايت نيز در دسترس بازديدكنندگان قرار گرفت .

اخبار مرتبط؛

نظر خود را به اشتراک بگذارید

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد. قسمتهای مورد نیاز علامت گذاری شده اند *

لینک های مفید:

راه های ارتباطی:

نشانی:

تهران، خیابان ولیعصر (عج)، تقاطع ولیعصر زرتشت غربی، پلاک ۲، سازمان تبلیغات اسلامی، طبقه دوم

۱۴۱۵۸۶۳۹۷۵

demo-attachment-222-Group-29