loader image

۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ ۳:۰۷ بعد از ظهر

رشد هیئت های دانش آموزی، برنامه سازمان تبلیغات اسلامی است.

هویت بخشی و رشد فعالیتی و محتوایی هیئات دانش آموزی از برنامه های سازمان تبلیغات اسلامی می باشد.

حجت الاسلام تقدیری رئیس کارگروه کودک و نوجوان سازمان تبلیغات اسلامی با بیان اینکه شعار امسال عملیات محرم این کارگروه ” نسل به نسل در پناهت هستیم ” اعلام شده است گفت: این کارگروه هر ساله تلاش دارد تا با ارائه برنامه های مدون، ویژه کودکان و نوجوانان در ماه محرم در مسیر حفظ شعائر اهل بیت گام بردارد.

وی با اشاره به شرایط کرونایی در کشور در یک سال گذشته و مهم دانستن ترویج آموزه های مذهبی در بین کودکان و نوجوانان گفت: تولید و تکثیر دفترچه ای با نام دفترچه نوغلامان که در آن از طرح ها و نوآوری ها در خصوص برنامه های ویژه محرم گفته شده است خبر داد و گفت: راه انداختن هیئت های خانوادگی، سیاه پوش کردن درب منازل و دیگر اموزش ها در این خصوص از جمله مواردی است که در این دفترچه ها قید شده است.

حجت الاسلام تقدیری افزود: سازمان مدارس صدرا امسال با همکاری و مشارکت اتحادیه انجمن اسلامی دانش آموزان تلاش کرد تا به هیئات دانش آموزی توجه بیشتری کند و ضمن منسجم کردن آنها نسبت به رشد و تعالی آنها برنامه هایی ارائه دهد.

وی در این خصوص گفت: با همکاری مدیران سازمان مدارس صدرا در تمامی این مدارس در سراسر کشور هیئات دانش آموزی تشکیل شد و مسئولین هیئت ها معرفی شدند تا در کلاس های آموزش مجازی ویژه فعالیت های محرمی شرکت کنند.

وی همچنین با اشاره به تولیداتی همچون موشن گرافیک، فیلم، پارکست، تیزر و محتواهای مکتوب در خصوص مراسمات محرم ویژه کودکان و نوجوانان گفت: سایت توان پلاس به آدرس www.tavan-plus.ir که وابسته به سایت های سازمان مدارس صدراست محتواهای مناسبتی را در این خصوص در اختیار مدیران کل سازمان تبلیغات و علاقه مندان قرار داده است.

رئیس سازمان مدارس صدرا از تولید کتابی با عنوان کربلا به روایت دیگر به قلم حجه الاسلام والمسلمین محمد رضا جوان آراسته به همت کارگروه کتاب سازمان تبلیغات و انتشارات سوره مهر خبرداد و گفت: نویسنده در این کتاب تلاش کرده تا در چند بخش به بیان حادثه عاشورا و افرادی که در این واقعه بودند به زبان نوجوانان و مناسب سن آنها بپردازد.

جهت تهیه کتاب کلیک کنید.

وی در پایان تاکید کرد: کارگروه کودک و نوجوان سازمان تبلیغات در عملیات محرم تلاش می کند ایده ها و الگوهایی که برای ایجاد و تعالی شعایر اهل بیت به خصوص اباعبدالله است را در اختیار همه بگذارد و نیاز کودکان و نوجوانان رو برطرف کند تا از این طریق بتوانیم در مسیر تعالی معارف نوغلامان و نوجوانان گام برداریم. سازمان مدارس صدرا مسئولیت کارگروه کودک و نوجوان و عملیات های مناسبتی سازمان تبلیغات اسلامی را بر عهده دارد.

انتهای پیام/.

اخبار مرتبط؛

نظر خود را به اشتراک بگذارید

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد. قسمتهای مورد نیاز علامت گذاری شده اند *

لینک های مفید:

راه های ارتباطی:

نشانی:

تهران، خیابان ولیعصر (عج)، تقاطع ولیعصر زرتشت غربی، پلاک ۲، سازمان تبلیغات اسلامی، طبقه دوم

۱۴۱۵۸۶۳۹۷۵

demo-attachment-222-Group-29