loader image

۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ ۳:۰۸ بعد از ظهر

رویداد سراسری «دختران حاج قاسم سلیمانی» در مشهد در حال برگزاری است

مدیر روابط عمومی سازمان مدارس صدرا از برگزاری رویداد سراسری تشکیلاتی دختران حاج قاسم سلیمانی به مدت 4 چهار روز در مشهد مقدس خبر داد.

به گزارش روابط عمومی سازمان تبلیغات اسلامی، علی عالی‌شوندی «مدیر روابط عمومی سازمان مدارس صدرا» در گفتگو با خبرنگار روابط عمومی سازمان تبلیغات اسلامی از برگزاری رویداد سراسری تشکیلاتی دختران حاج قاسم سلیمانی (دانش‌آموختگان مدارس صدرا) به مدت ۴ چهار روز در مشهد مقدس خبر داد.

وی افزود: رویداد سراسری تشکیلاتی دختران حاج قاسم سلیمانی با ظرفیت یک‌صد مدیرتشکل فرهنگی اجتماعی دختران از ۷ لغایت ۱۰ آذر در مشهد مقدس و مجموعه اقامتی آفتاب ولایت در حال برگزاری است. این تشکل‌ها باهمت دانش‌آموختگان مدارس صدرا در سراسر کشور ایجادشده و در راستای جلوگیری و کاهش آسیب‌های اجتماعی در عرصه فرهنگی دختران و بانوان به‌صورت خودجوش به فعالیت می‌پردازند.

مدیر روابط عمومی سازمان مدارس صدرا بابیان اینکه با توجه به اهمیت ایجاد تشکل‌های دخترانه جهادگر فرهنگی اجتماعی و اهمیت عرصه دختران در سیاست‌های کلان کشور و گام دوم انقلاب اسلامی از سخنرانی وحید یامین پور معاونت جوانان وزارت ورزش و جوانان و زینب اختری مدیرکل امور بانوان وزارت کشور در این رویداد سراسری تشکیلاتی دختران حاج قاسم سلیمانی خبر داد.

به گفته عالی‌شوندی، این تشکل در راستای مهارت افزایی، فعالیت مشترکی یک‌روزه‌ای را در قالب گروه‌های عملیاتی در شهر مشهد مقدس برگزار کردند و امروز دوشنبه هشتم آذر ۱۴۰۰ نیز به ارائه گزارش و تجربیات اجرای عملیات فرهنگی اجتماعی خود در شهر مشهد و حاشیه آن خواهند پرداخت.

اخبار مرتبط؛

نظر خود را به اشتراک بگذارید

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد. قسمتهای مورد نیاز علامت گذاری شده اند *

لینک های مفید:

راه های ارتباطی:

نشانی:

تهران، خیابان ولیعصر (عج)، تقاطع ولیعصر زرتشت غربی، پلاک ۲، سازمان تبلیغات اسلامی، طبقه دوم

۱۴۱۵۸۶۳۹۷۵

demo-attachment-222-Group-29