loader image

۹ فروردین ۱۴۰۳ ۴:۱۲ بعد از ظهر

دوره توانمندسازی مربیان و معاونین پرورشی وزارت آموزش و پرورش

سازمان صدرا با همکاری معاونت پرورشی و فرهنگی اداره کل شهرستان های استان تهران جهت رشد و توانمند سازی مربیان، دوره راه مربی را برگزار کرد.

دوره راه مربی سازمان صدرا، دوره رشد و توانمندسازی مربیان و معاونین پرورشی وزارت آموزش و پرورش برگزار شد.
به گزارش روابط عمومی سازمان صدرا، در تاریخ دوم و سوم آبان ماه سال 1401 این سازمان، با همکاری معاونت پرورشی و فرهنگی اداره کل شهرستان های استان تهران، دوره ی دو روزه ای جهت رشد و توانمند سازی مربیان و معاونین پرورشی وزارت آموزش و پرورش در محل اردوگاه امام صادق علیه السلام شهرستان دماوند برگزار کرد.

دکتر بنی هاشمی، مدیر روابط عمومی سازمان صدرا در این رابطه گفت: در این دوره  که حدود 200 نفر از مربیان و معاونین پرورشی آقا و خانم حضور داشتند علاوه بر شرکت در کارگاه های متعدد و متنوع علمی، پرورشی و تفریحی، از بیانات و سخنرانی های حجت السلام و المسلمین تقدیری رییس سازمان صدرا، آقای میثم نیلی مدیر عامل مجمع ناشران انقلاب اسلامی و آقای سعید دهنوی معاون فرهنگی و پرورشی اداره‌کل آموزش و پرورش شهرستان‌‌های استان تهران بهره مند شدند.

وی افزود: در اردوگاه امام صادق علیه السلام، کارگاه سواد رسانه ای و نقش اردو در تربیت برای مربیان و معاونین پرورشی برگزار شد و برنامه جذاب و تفریحی با موضوع نقش بازی در تربیت اجرا گردید و در حاشیه این دوره، میزبان حضور شهید گمنام دفاع مقدس بوده و از روایت گری سردار نوعی اقدم بهره مند شدیم.

مدیر روابط عمومی سازمان صدرا بیان داشت: این دوره با ارزیابی آثار و تولیدات دانش آموزی مدارس برگزیده، به پایان رسید و از آثار منتخب تقدیر به عمل آمد.

اخبار مرتبط؛

نظر خود را به اشتراک بگذارید

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد. قسمتهای مورد نیاز علامت گذاری شده اند *

لینک های مفید:

راه های ارتباطی:

نشانی:

تهران، خیابان ولیعصر (عج)، تقاطع ولیعصر زرتشت غربی، پلاک ۲، سازمان تبلیغات اسلامی، طبقه دوم

۱۴۱۵۸۶۳۹۷۵

demo-attachment-222-Group-29