loader image

۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ ۶:۳۰ بعد از ظهر

لزوم تبلیغ دستاورد‌های انقلاب اسلامی از سوی دانش آموزان

زنگ انقلاب همزمان با دوازدهم بهمن ماه، نخستین روز از دهه فجر و در سالروز ورود تاریخی امام خمینی (ره) به کشور در ساعت ۹ و ۳۳ دقیقه در تمام مدارس صدرای سراسر کشور طنین انداز شد.

سعید ولی خانی روحانی دبیرستان صدرا هرسین گفت: برنامه های متنوعی درقالب فرهنگی ، هنری، حماسی وتربیتی برای اجرا در ایام الله دهه مبارک فجر در دبیرستان صدرابا محوریت دانش آموزی پیش بینی شده است.

روحانی مدرسه هرسین گفت: دانش آموزان باید بتوانند دستاورد‌های انقلاب اسلامی را برای سایر دانش آموزان و خانواده‌های محترمشان در سراسر شهرستان تبلیغ کنند.
یکی از مهمترین مسائل در این مراسم اجرای زنگ مدرسه انقلاب بود که توسط دانش آموزان دبیرستان اجرا شد و توجه به برنامه های دهه فجر
این موضوع بیانگر این است که دانش‌آموزان آگاه هستند و دشمن شناسی را در صدر قرار دادند.

امروزه می‌بینیم که انقلاب اسلامی در این زمینه بسیار درخشیده است نقش دانش آموزان در مسابقات جهانی مخصوصاً المپیاد‌های علمی را می‌بینیم که دانش‌آموزان در صحنه هستند.

به گفته حجت الاسلام ولی خانی خوشبختانه دهه مبارکه فجر سالروز پیروزی انقلاب اسلامی فرصت مناسبی برای بازگویی وقایع و حوادث انقلاب و قبل از انقلاب مقایسه آن با دستاورد‌های بعد از انقلاب اسلامی برای دانش آموزان و خانواده‌ها است

انتهای خبر/ع

اخبار مرتبط؛

نظر خود را به اشتراک بگذارید

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد. قسمتهای مورد نیاز علامت گذاری شده اند *

لینک های مفید:

راه های ارتباطی:

نشانی:

تهران، خیابان ولیعصر (عج)، تقاطع ولیعصر زرتشت غربی، پلاک ۲، سازمان تبلیغات اسلامی، طبقه دوم

۱۴۱۵۸۶۳۹۷۵

demo-attachment-222-Group-29