loader image

۸ اردیبهشت ۱۴۰۳ ۱۱:۳۵ قبل از ظهر

مدارس صدرا الگوی موفق در زمینه مدارس تراز انقلاب اسلامی

وزیر محترم آموزش و پرورش با رئیس بنیاد ملی نوجوان سازمان تبلیغات و سازمان مدارس صدرا و معاونین ایشان دیدار کرد.

به گزارش روابط عمومی بنیاد ملی نوجوان، حجت الاسلام تقدیری رئیس بنیاد ملی نوجوان و سازمان مدارس صدرا به همراه معاونین در دیداری صمیمی با وزیر محترم آموزش و پرورش به ارائه گزارش فعالیت‌های سازمان تبلیغات اسلامی در عرصه دانش آموزی، مدارس صدرا و دیگر بخش‌های بنیاد ملی نوجوان پرداختند.

در ابتدای این دیدار حجت الاسلام تقدیری، رئیس سازمان مدارس صدرا به بیان دستاوردهای مدارس صدرا پرداخت و افزود: نوآوری‌ها و روش‌های نو در مسیر تحقق سند تحول بنیادین آموزش و پرورش، برنامه‌های اجرایی در جهت کمک به توانمندسازی فرهنگیان محترم و اعلام آمادگی در راستای همکاری‌های بنیاد ملی نوجوان و ادارات کل سازمان تبلیغات اسلامی و وزارت آموزش و پرورش از مباحث مطرح شده در این جلسه بود.

در ادامه این جلسه دکتر صحرایی وزیر محترم آموزش و پرورش با تشکر از همراهی حجت الاسلام و المسلمین قمی ریاست سازمان تبلیغات اسلامی و معاونین و مدیران کل این سازمان و فعالیت های صورت گرفته، با توجه به ماموریت اصلی سازمان مدارس صدرا، این مدارس را مدارس الگوی نظام اسلامی دانست و بیان کرد: الگو شدن مدارس صدرا و استفاده از تجربیات خوب مدیران مدارس صدرا که از نیروهای آموزش و پرورش هستند از جمله نیازهای شبکه آموزش و پرورش است.

وی خطاب به معاونین آموزش و پرورش افزود: در این مسیر باید از تجربه موفق مدارس صدرا با توجه به دولتی بودن استفاده کرد تا مدارس دولتی مطابق راهکار سند تحول به کانون فعال در محل تبدیل شوند.
ایشان تأکید کردند هدف وزارت آموزش و پرورش و معاونین تقویت مدارس دولتی است و همه باید تلاش کنیم که برای همه دانش آموزان کشور آموزش و تربیت رایگان و با کیفیت را محقق کنیم. ایشان افزودند : مشکلات اجرایی در آموزش و پرورش بسیار است اما ما یقین داریم با همکاری و دلسوزی معلمان و مدیران آموزش و پرورش می توانیم گامی موثر در مسیر کیفی سازی تعلیم و تربیت دانش آموزان برداریم.

در پایان جلسه از کتاب «پیاده تا بهشت» که خاطرات دختران نوجوان از پیاده روی اربعین سال ۱۴۰۱ از سراسر کشور در کاروان جبهه دختران حاج قاسم بود، توسط وزیر محترم و رئیس بنیاد ملی نوجوان رونمایی شد.

اخبار مرتبط؛

نظر خود را به اشتراک بگذارید

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد. قسمتهای مورد نیاز علامت گذاری شده اند *

لینک های مفید:

راه های ارتباطی:

نشانی:

تهران، خیابان ولیعصر (عج)، تقاطع ولیعصر زرتشت غربی، پلاک ۲، سازمان تبلیغات اسلامی، طبقه دوم

۱۴۱۵۸۶۳۹۷۵

demo-attachment-222-Group-29