loader image

۴ اردیبهشت ۱۴۰۳ ۱:۳۷ بعد از ظهر

ویژه برنامه جشن پیروزی انقلاب اسلامی

همزمان با ایام الله دهه مبارک فجر و پیروزی انقلاب اسلامی جشن پیروزی انقلاب اسلامی در دبیرستان معارف اسلامی برگزار گردید.

با استعانت از درگاه الهی و با تبریک فرا رسیدن چهل و سومین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی جشن پیروزی انقلاب در دبیرستان دخترانه صدرای بهمئی برگزار شد. و استقبال از دهه فجر از اول بهمن ماه در این دبیرستان با تشکیل ستاد دهه فجر شروع شد. آماده سازی فضای مدرسه از نخستین کارهای اجرایی ستاد دهه فجر بود. این کار با همکاری دانش آموزان و اعضای ستاد دهه فجر انجام شد و برنامه های متنوعی همچون  تزیین مناسب حیاط و راهرو و نمازخانه ی مدرسه، تهیه و نصب پلاکارد و بنر تبریک دهه فجر، نواختن زنگ انقلاب در روز 12بهمن، برگزاری جشن پیروزی انقلاب با حضور مسئولین و دانش آموزان و همکاران در محل نمازخانه‌ی دبیرستان، تهیه و قرائت سخنان حضرت امام خمینی (ره) و مقام معظم رهبری در باره انقلاب اسلامی در جشن پیروزی انقلاب، اجرای سرود انقلابی توسط دانش آموزان
7-تهیه و نصب روزشمار وقایع انقلاب اسلامی در تابلو اعلاناتهمزمان با ایام الله دهه فجر و سالروز پیروزی انقلاب اسلامی جشن پیروزی انقلاب دبیرستان معارف اسلامی شهرستان بهمئی در محل نمازخانه ی دبیرستان برگزار شد. برگزاری جشن پیروزی انقلاب با حضور مسئولین و دانش آموزان و اولیای دانش آموزان در دبیرستان معارف اسلامی، زیارت و غبارروبی گلزار شهدای گمنام شهرستان بهمئی توسط دانش آموزان برگزار شد.

اخبار مرتبط؛

نظر خود را به اشتراک بگذارید

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد. قسمتهای مورد نیاز علامت گذاری شده اند *

لینک های مفید:

راه های ارتباطی:

نشانی:

تهران، خیابان ولیعصر (عج)، تقاطع ولیعصر زرتشت غربی، پلاک ۲، سازمان تبلیغات اسلامی، طبقه دوم

۱۴۱۵۸۶۳۹۷۵

demo-attachment-222-Group-29