loader image

۳۱ فروردین ۱۴۰۳ ۵:۴۹ قبل از ظهر

چهل و یکمین دوره مسابقات قرآن، عترت و نماز

چهل و یکمین دوره مسابقات قرآن، عترت و نماز دانش‌آموزی در دبیرستان دخترانه صدرای شهرستان بیجار برگزار شد.

چهل و یکمین دوره مسابقات قرآن، عترت و نماز دانش‌آموزی در دبیرستان دخترانه صدرای شهرستان بیجار با مرحله آموزشگاهی از هفته پایانی آذر ماه و مصادف با هفته قرآن و عترت مدارس ویژه دانش‌آموزان پایه هفتم تا دوازدهم آغاز شده است.
این مسابقات در مرحله آموزشگاهی در دو بخش آوایی در رشته‌های قرائت، حفظ، دعاخوانی و در بخش پژوهشی در رشته‌های نهج البلاغه، صحیفه سجادیه، تفسیر قرآن، انشای نماز و احکام و گفتمان مهدوی برگزار شد.
همچنین در راستای اجرای طرح نهضت ملی حفظ قرآن جزء ۳۰ با تاکید مقام معظم رهبری و در یک برنامه ملی حفظ قرآن برای ۱۰میلیون ایرانی اجرای این طرح در مدرسه صدرا از ابتدای سال تحصیلی جدید شروع و حفظ قرآن به ویژه جزء ۳۰ برای دانش آموزان در حال انجام است و با طراحی بن قرآنی توسط واحد پرورشی مدرسه، و دریافت هر دانش آموزی که موفق به حفظ گام به گام جزء 30 شود به عنوان امتیاز قرآنی؛ اشتیاق دانش آموزان را برای حفظ دو چندان ساخته است .
خدمتگزاران سنگر تعلیم و تربیت دبیرستان صدرا تلاش می‌کنند تا نسل آینده را در این رقابت معنوی مشارکت دهند و نیز  مصونیت ‌بخشی دانش آموزان نوجوان با بهره‌گیری از معارف قرآن و اهل‌بیت(ع) و احکام دینی در برابر تهاجم فرهنگی غرب از دیگر اهداف برنامه‌های هفته قرآن و عترت در این مدرسه می‌باشد.

اخبار مرتبط؛

نظر خود را به اشتراک بگذارید

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد. قسمتهای مورد نیاز علامت گذاری شده اند *

لینک های مفید:

راه های ارتباطی:

نشانی:

تهران، خیابان ولیعصر (عج)، تقاطع ولیعصر زرتشت غربی، پلاک ۲، سازمان تبلیغات اسلامی، طبقه دوم

۱۴۱۵۸۶۳۹۷۵

demo-attachment-222-Group-29