loader image

۱۳ اردیبهشت ۱۴۰۳ ۱۰:۲۷ قبل از ظهر

کارگاه دانش افزایی و معارفه دبیرستان صدرا،قوچان

کارگاه معارفه و دانش افزایی معارف اسلامی دبیرستان صدرا با حضور مدیران و مشاوران و معاونین آموزشی مدارس متوسطه اول برگزار گردید.

مورخه 10 اردیبهشت 1402 در محل دبیرستان صدرا، ساعت 5 عصر با حضور مدیران ومشاوران ومعاونین آموزشی مدارس متوسطه اول در سطح شهرستان، کارگاه معارفه ودانش افزایی معارف اسلامی دبیرستان صدرا برگزار گردید.

در خبر است که جلسه ای با برگزاری کارگاه معارفه صدرا و رشته معارف اسلامی در سطح شهرستان با هماهنگی اداره اموزش و پرورش منطقه با حضور مدیران، معاونان آموزشی و مشاورین مدارس متوسطه اول در محل دبیرستان صدرا انجام گرفت.

همچنین این جلسه با پذیرایی با چای و ویفر و آش گندم صورت گرفت و به مدعوین حاضر در جلسه فوق اهدای تشویقی از اداره آموزش و پرورش منطقه و گواهی حضور کارگاه معارفه رشته معارف اسلامی در دبیرستان صدرا انجام گرفت. تمام موارد با پیگیری و اقدام جدی دبیرستان با اداره آموزش و پرورش شهرستان صورت گرفت.

تمام اهداف صدرا، انقلاب اسلامی و دستور حضرت آقا برای تاسیس این مدارس صراحتا اعلام شد که تک تک ما مسوولیم تا در مسیر جذب درست علاقمندان با خانواده های اصیل جهادی و قرآنی وانقلابی قدم برداریم و در واقع یک قدم در جهت درست انجام دادن وظایفمون در قبال شهدا و ایثارگران و جانبازان و اهداف انقلاب اسلامی بر داریم.

در کل برنامه  جذب و تبایغات ثبت نام مهر 1402 هر روز تا هفته بعد در مدارس نیزادامه دارد.

 

اخبار مرتبط؛

نظر خود را به اشتراک بگذارید

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد. قسمتهای مورد نیاز علامت گذاری شده اند *

لینک های مفید:

راه های ارتباطی:

نشانی:

تهران، خیابان ولیعصر (عج)، تقاطع ولیعصر زرتشت غربی، پلاک ۲، سازمان تبلیغات اسلامی، طبقه دوم

۱۴۱۵۸۶۳۹۷۵

demo-attachment-222-Group-29