loader image

۸ اردیبهشت ۱۴۰۳ ۱:۲۲ قبل از ظهر

مدیر صدرای دخترانه اردبیل از برنامه‌های متنوع برگزار شده در دهه فجر خبر داد

دبیرستان دخترانه صدرای اردبیل از اجرای برنامه های فرهنگی برای گرامی داشت دهه فجر در این مدرسه خبر داد. دانش آموزان در اجرای این برنامه ها مشارکت فعال داشتند.

به گزارش روابط عمومی اداره کل تبلیغات اسلامی اردبیل، مریم شفایی در مصاحبه ای به فعالیت های انجام شده در مدرسه صدرا به صورت حضوری و یا در شبکه شاد در راستای گرامی داشت ایام الله دفجر اشاره کرد و گفت: در ایام پیروزی انقلاب  اسلامی برنامه‌های دهه فجر با شور و نشاط خاصی با حضور دختران دانش آموز با رعایت پروتکل های بهداشتی در قالب برنامه های فرهنگی و تربیتی برگزار شد.

وی با بیان اینکه حضور دانش آموزان در اجرای برنامه ها می تواند حس اعتماد به نفس آنان را تقویت کند گفت: دانش آموزان در اجرای برنامه های دهه مبارک فجر مشارکت فعال داشتند.

مدیر مدرسه صدرای اردبیل به عناوین برنامه های دهه فجر در این مدرسه اشاره کرد و گفت: نواختن زنگ انقلاب، برگزاری گفتمان دینی، همایش دختران انقلابی و فاطمی، مراسم تجلیل از اعضای گروه های رفیقانه، تجلیل از دانش آموزان فعال در امر حجاب، تزیین و فضای سازی تبلیغی مدرسه با موضوع انقلاب، برگزاری نمایشگاه عکس پیام انقلاب، بارگذاری محتوا در شبکه شاد ویژه دانش آموزان در خصوص گرامی داشت چهل و سومین سالگرد پیروزی انقلاب و حضور کارکنان و دانش آموزان مدرسه به همراه اولیاء در راهپیمایی خودرویی 22 بهمن از برنامه های دهه فجر مدرسه دخترانه علوم و معارف اسلامی صدرای اردبیل بود.

اخبار مرتبط؛

نظر خود را به اشتراک بگذارید

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد. قسمتهای مورد نیاز علامت گذاری شده اند *

لینک های مفید:

راه های ارتباطی:

نشانی:

تهران، خیابان ولیعصر (عج)، تقاطع ولیعصر زرتشت غربی، پلاک ۲، سازمان تبلیغات اسلامی، طبقه دوم

۱۴۱۵۸۶۳۹۷۵

demo-attachment-222-Group-29